HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Pardon bende senin nickine bakmadan kemik vermişim.
Ayıptır sorması sen şizofrenmisin harbi merak ettim item elimde kaldı diyipte teklif ver demedim ben sana.Kumdan kale yapmayı sen daha iyi bilirsin bencehani her kale yapışında yıkıyoruz ya o yeter nede olsa yenilen pehlivan güreşe doymuyor değilmi :m08::m08::m08:
Dedimya Kardeş Boş Adamlara harcıcak Vaktim Yok konu dısına cık goruntu kirliliği Yaratma Hala Bu Posttan sonra cewap atmak ıstıorsan buyuk sıkıntın var kolay gelsın
Pardon bende senin nickine bakmadan kemik vermişim.
Ayıptır sorması sen şizofrenmisin harbi merak ettim item elimde kaldı diyipte teklif ver demedim ben sana.Kumdan kale yapmayı sen daha iyi bilirsin bencehani her kale yapışında yıkıyoruz ya o yeter nede olsa yenilen pehlivan güreşe doymuyor değilmi :m08::m08::m08:
Dogru dedin iste,,
Ben 1.5yildir bu serverdeyim,Hic kimse Yuksek lvl kesipte havalanmamistir
Buda bir ilk iyiki kestin kesmesen Kim bilir neler yapicaktin
Son düzenleme:
Dogru dedin iste,,
Ben 1.5yildir bu serverdeyim,Hic kimse Yuksek lvl kesipte havalanmamistir
Buda bir ilk iyiki kestin kesmesen Kim bilir neler yapicaktin
Bak Güzel kardeşm ortada Havalanıcak Bir durum Yok Sen yazıyı Okumadan Vıdeoyu Izleyerek Yorum atmıssın Ben Burda Vsde Pot ıctıgını Ve Sagda solda sole kesdım bole kesdım Dedıgıı ıcın Video Koyma geregı duydum yanlıs yerlere saptırmayın
Dedimya Kardeş Boş Adamlara harcıcak Vaktim Yok konu dısına cık goruntu kirliliği Yaratma Hala Bu Posttan sonra cewap atmak ıstıorsan buyuk sıkıntın var kolay gelsın
Ne ara yazdın bak yine şizofrenliğe baş vurdun kendie kendine dedin o lafı galiba.
Sende sıkıntı var zora gelidmi yusuf yusufmu ediyon ha?? Haklı olduğum her şeyi savunmayı ve koruyup üstesine gideceksin yoksa ezerler seni :m08::m08:
konuyu sen hiç kitleme adam nasıl kesilir sana arşiv ile koycam , madem icraatlere geçtin sen, herkez elindeki kozları kullancak ozaman

hani her kale yapışında yıkıyoruz ya o yeter nede olsa yenilen pehlivan güreşe doymuyor değilmi :m08::m08::m08: