HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Reklam yapan Sizssinz Objektif Olun Bıraz Suskun Sırf Loncandakı Adam Diye Bana Burda kelıme Yapma Cıftellerınıi Takmamışmda Soleymısde Boyleymıs Ulan Onun Ne ıtemı Varda Takıcak Ayrıca Sen Topluda Korumalı 17k'ları cabuk Unutmussun Galıba Oyuna Gırdıgımde Bırdaha Hatırlatırım Meraklanma Hadı Bakın Dalganıza.
Loncamdaki adam o ayrı bir faktör onuda geçelim orda bende vardım ne ara vs dedin ne ara ilk potlu sonra potsuz attınız onu ben çözmedim.

Ben oyunda sadece zevkim bakarım attığım vuruşların hesabını tutmam sen gibi.

Sen bana 17k vurmuşun TOPLUDA gir bidaha vur al vurduğun 17k nın ss ini bende göriyim.Ayrıca şunuda belirtmeden geçemiycem geçende birisi benim hakkımda sana bişeyler demiş o diyen arkadaşıda söyle bakalım bize,hep bizim hakkımızda biri sana bişey diyo hayırdır inşallah kendin salla kendin inan olmasın o senin dediğin,biz birine bişey dersek direk ona deriz.Dediler ettiler öle demişler böle demişler gibi ergensel lafları aşıver bi zahmet önce.Kanıtınla çıkmadın sürece o dedikleri havada asılı kalır sadece.Oyunda beni gördünde cümle alem biliyo item değiştirdiğini o 17k lık damegeyi bekliyorum senden,sura itemlerini taktığın halde kritikli 9k vuruyosun nasıl becerdin onu görmek istedim.
Vurduğum vuruş 6.5k dan 2.5k ya düşünce sadece sura kalkanı taktım diye vatandaş seni. :l03:
Loncamdaki adam o ayrı bir faktör onuda geçelim orda bende vardım ne ara vs dedin ne ara ilk potlu sonra potsuz attınız onu ben çözmedim.
Ben oyunda sadece zevkim bakarım attığım vuruşların hesabını tutmam sen gibi.
Sen bana 17k vurmuşun TOPLUDA gir bidaha vur al vurduğun 17k nın ss ini bende göriyim.Ayrıca şunuda belirtmeden geçemiycem geçende birisi benim hakkımda sana bişeyler demiş o diyen arkadaşıda söyle bakalım bize,hep bizim hakkımızda biri sana bişey diyo hayırdır inşallah kendin salla kendin inan olmasın o senin dediğin,biz birine bişey dersek direk ona deriz.Dediler ettiler öle demişler böle demişler gibi ergensel lafları aşıver bi zahmet önce.Kanıtınla çıkmadın sürece o dedikleri havada asılı kalır sadece.Oyunda beni gördünde cümle alem biliyo item değiştirdiğini o 17k lık damegeyi bekliyorum senden,sura itemlerini taktığın halde kritikli 9k vuruyosun nasıl becerdin onu görmek istedim.
Vurduğum vuruş 6.5k dan 2.5k ya düşünce sadece sura kalkanı taktım diye vatandaş seni. :l03:
Ben Buraya Akreeple Ilgılı Konu Açtım Yok Su Ne Dedı Bu Ne Dedi Degil.O Dedıgın Seylerı Ogun Bana Pmdende Dedın Sımdı Nıye Inkar Edıorsun Konuyu Neden Oraya Cekıorsun Anlamıs Degılım Sız Sıkıntınz Buyuk Ben Cozemem
Sizde Anlama Kıtlıgımı var Yoksa istediğiniz gibimi davranıyorsunuz bana söylediği şey ac videoyu baslıyorum neyse pot bastı hadı onlarıda es geçtim ertesi gün ismini vermicem biri dün akrep seni yerden yere vurmuş şöyle kesmiş böyle kesmiş diyince bende videoyu buraya koydum koymamı ısteyen AKREEP'di Zaten
Benim Anlamadıgım Olay Size neden Bu Kadar Battı Onu Cözmüş Değilim.
Evet anlama kıtlığı var ws başlıyom diyip ws başlıyon hemen ya bikerem ful 30 sav ve 7efsuna okadar vurman mantıklımı sence bi söyle ??
her söylnene kulak asma kulağına başka bişe asarlar bize batan yok sana girip çıkan çok galiba 
Evet anlama kıtlığı var ws başlıyom diyip ws başlıyon hemen ya bikerem ful 30 sav ve 7efsuna okadar vurman mantıklımı sence bi söyle ??her söylnene kulak asma kulağına başka bişe asarlar bize batan yok sana girip çıkan çok galiba
![]()
Pardon Oyun Nick'ine Bakmadan Cevap vermişim sen şu Daha dün Su Itemın Degerı Ne kadar su ıtem elımde Kaldı Teklıf ver diyen acaybasi degılmısın Kusra bakma kardeş sen gıt kumdan kale yap
Pardon Oyun Nick'ine Bakmadan Cevap vermişim sen şu Daha dün Su Itemın Degerı Ne kadar su ıtem elımde Kaldı Teklıf ver diyen acaybasi degılmısın Kusra bakma kardeş sen gıt kumdan kale yap
Pardon bende senin nickine bakmadan kemik vermişim.
Ayıptır sorması sen şizofrenmisin harbi merak ettim item elimde kaldı diyipte teklif ver demedim ben sana.Kumdan kale yapmayı sen daha iyi bilirsin bence
hani her kale yapışında yıkıyoruz ya o yeter nede olsa yenilen pehlivan güreşe doymuyor değilmi :m08::m08::m08:
Son düzenleme:
