Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Van'a Yardım Kampanyası*

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan batu_14
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 73
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Elimden gelen yardımı yaptım
 
Ayrımcılık yapmamamız mı gerekir ? Dalgamı geçiyorsun.Bizim polisimizi şehidimizi taşlayan dağa çıkıp pusu kuran ve onların partisi olan Bdp'ye oy verip onları desteklicekler ve biz onlara yardım edicez bugün t-shortler v.s için okula geldiler ve yardım için giysilerin %94'lük kısıma gitmesini istemediğim için göndermedim.%6'lık kısım için hergün dua ediyorum.

Ayrıca mehmetçiğimiz depremzedelere yardım ederken saldırdılar ve yaralandı.İnsan insan değildir dostum bunlara kısacam Kalleş diyoruz.

‎%94 ' ü Bdp ye oy veren Van'da %6 sına Baş sağlığı diliyorum.%94'lük kısım umrumda değil.


Ne kadar ırkçı bir adamsın sen , Türk , kürt , laz , çerkez kaç sene beraber yaşadık.Asıl böyle yaparak istedikleri oyuna geliyorsun kardeşim herkesin siyasi görüşü farklıdır. ALLAH göstermesin yarın bir gün senin oturduğun yerde deprem olsa ? sende o insanlara muhtaç kalabilirsin.Her kürt Pkklı değildir bunuda unutma , geçenlerde haberlerde bir kız çıktı ne diyor ben kürtüm ama okumak isteyen bir kürt olmak istiyorum.Bu cümleden ne cıkarıyorz her kürt Pkklı değildir.Bu laflarından dolayı seni kınıyorum yönetimden çıkmış bir kişiye bu laflar yakışmadı.

Ek olarak Herkes bütçesine göre yardım ederse ortaya büyük bir miktar çıkabilir
& İyi Forumlar.
 
Siyasi düşüncelerinizi foruma yansıtıp kavgaya sebep olacak yorumlarda bulunmayınız arkadaşlar, lütfen.
 
Ne kadar ırkçı bir adamsın sen , Türk , kürt , laz , çerkez kaç sene beraber yaşadık.Asıl böyle yaparak istedikleri oyuna geliyorsun kardeşim herkesin siyasi görüşü farklıdır. ALLAH göstermesin yarın bir gün senin oturduğun yerde deprem olsa ? sende o insanlara muhtaç kalabilirsin.Her kürt Pkklı değildir bunuda unutma , geçenlerde haberlerde bir kız çıktı ne diyor ben kürtüm ama okumak isteyen bir kürt olmak istiyorum.Bu cümleden ne cıkarıyorz her kürt Pkklı değildir.Bu laflarından dolayı seni kınıyorum yönetimden çıkmış bir kişiye bu laflar yakışmadı.

Ek olarak Herkes bütçesine göre yardım ederse ortaya büyük bir miktar çıkabilir
& İyi Forumlar.

Okuduğunu anlamama problemin var sanırım berk ırkçılık ayrımı yapmıyorum.Benim çok kürt arkadaşım var hepsiylede kardeş misali yaşıyoruz.%94 bdp veren anlaki pkk yandaşıdır.Bence sen bu dediklerimi unutma bana akıl vermeyi bırak kitap oku bol bol :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst