mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

YaKaM0Z bir ayrıcalık

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kenkomako
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 29
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

sen gitde paylancoluk yap cocuk güldürürsün belki 1.cisi bu konuya ilk yorumu atan benimdir yazdigim cümleleri oku ? ve senin yazdigina bak rahatsiz edici olan kımmıs yada loncanda sor kım rahatsızmıs sendenmi bendenmi ? rahatsizlar 2.ci konuysa ban yemekten zevk alıyor rahatlıyormussun duyduguma göre biz rahatsız oluyormusuz acikcasi rahatsizlik veren tek nokta küfürlerindi oyundan sansürlü küfürlerin 4kere ekran görüntüsü yollamısımdır foruma kisilik dersi vericekse biri o sen degilsin abisi + rahatsiz ediciymisimya bak kim rahatsız oluyormus belli oldu :=) reine sende kocanla konusda önceden sonra eksık yorum yapma bak adam rencide oluyor kendi yazdiklariyla 2mizinde karakterleri ortada oyunda 1kisi cıkıpta kufur etti bana desin ? yada bakilsin 1gün ban yemismiyim ????? sana ne demeli sorsalar oyunda adolfhiti küfür eder hakaret eder sansürler real tehdıt eder insanlari ortada olanlar benim üzüldügüm tek konu BRiaNN dir oyun basindan beri tanırım murati efendi birisidir sense tabir cümle bulunmuyor sana kisiligin yok kimsede safa yatmasin bos yere herkesin kısılıgı karakteri ortada ve bu güzel yapılmıs emek olan videoyu ? tartısma haline getiren böcekte belli :) diger arkadaslar k.bakmayin bu kisiliksiz insanla ister istemez muhatap oluyor insan kisiligi ortada sunuda belirtiyim bana diyorsunya ? seviyesiz diye en azindan ben ban yiyip yiyipde :) yancar acipta kasmiyorum sen gibi adam dedigin 1 karakterdir 1oyuncudur 1dir kuralina göre oynayandir oysaki sen nesin küfür et et ban ye ban ye yeni kas ? reineda rahatsız degılım dıyor yazik kızıda kendine benzetmissin karakterin yok senin yigit kabul et bunu ;) yeni car kasıp kasıp durursun bu kafayla sen neyse tartismanin alemi yok senle muhatap olunmaz insan sifati tasımıyorsun oyunda sansürlü küfürler etmeye devam etsen olurmu :) yetkililer anlamıyorda ne demek ıstedıgını ondan 3 5gün yiyorsun bana denk gelirsen ins birgün pm atarda görürüm o zaman ben seni seviyesiz insan kımmıs . k bakmayin tekardan ellerine saglık matrax19' güzel paylasımdı
 
Benim güldügüm nokta su ? bir laf atarlar ortaya tartisma cıkarırlar biz rahatiz rahatizz derler ben pisliklerini ortaya cikarinca tek tek hemen lafi degistirir muhatap olmucam seviyene inmicem derler neden ? nedeni su talep yogun olunca konuya birden rezil olunca degistiriyolar kendilerini 1.sayfayla 5.ci sayfadaki yorumlariniz neden degisiyor arkadaslar ?? siz busunuz cunki küfür eder hakaret eder ban yer yeni car kasar bana laf atar laf yiyince ? ortaya cikinca yaptıklarınız hemen masum bir kedicik gibi yok rahatsiz ediyosun yok söyle yok böyle oyundakiler biliyor nasil biri oldugunuzu forumdada gösteriyorsunuz :) genclerin nesli nereye gidiyor anlamis degilim ya adam gibi 1 laf edersin savunursun o lafi yada hataliysan hic konusmazsin;) rahat olan insanlar ben konusunca rahatsiz oluyormus ilginc 1.ci sayfadan 5e kadar bakin bakalim ettikleri laflara neydiler ne oldular :):):):) insan isterim karsimda sözünün eri olan !
 
Konuyu bi toparliyalim gelen yorumlar su sekilde ? 2kisiyi bi alalim kenara
Sana göre zaman geçirme ;) hırs kin yapanda sizlerin ta kendisidir :) Kendi yaptıklarınıda buraya yazman gurur verircidir senin adına :D bana göre buraya yorum atman gereksiz ama sende oyuncu mertebesindesin sonucta :)
Tartışma ortamı yaratmaya hiç gerek yok.Oyunun kuralları arasında ban diye bir terim var.Karakterlerin banlanması çok normal.Yiğitten çok derdi sizleri mi aldı ? Biz gayet rahatız.Rahatsız olanlar oyunla ilgilensinler. :f15:
? bana ahlak dersi vermeye calisan laf atan oyunda sansürlü hakaret küfür eden insan kendini saf temiz gösteriyor bakalim bi biraz forumda göz atmak yeterli oldu ADOLFHİT'E Özel
78711991433740200102.png

10138592322685729125.png

10397445697007402392.jpg

29043793156980961363.jpg

70448593806102764134.jpg

38166222008976243435.jpg

26473462120511377350.jpg
Forumda gecmise bakip ? farkli farkli üyelerden alıntı ? ADOLFHİT e özel simdi soruyorum yigitcanim benim :D kendini güzel temiz gösteriyonda ? bana hakaret etmeyi iyi biliyonda bunlardan sonra konusta göreyim ben seni ? bide sana KANTAJ Sözü forumda sabaha kadar arastirma yap ? 1tane KANTAJ ' hakaret bul ? yada tehdit yada herhangi birsey söz veriyorumki sana mmomt2yi noktalicam lafla olmuyor bu isler böyle ekran görüntüsü olucak ? sen nasil birisin oyunda böyle birisin kalkıpta bana laf atma yada tartismaya girme sansin bile muhatap olma sansin bile yok kendin laf atarsin bana kendin rezil olursun
allaha sükür bügüne kadar kimsenin etlisine sütlüsüne lafim olmamistir kötü sekilde diyorumya sende bulll madem benim seviyeme inemezsin madem kötü biriyim ben ? buyur hodrimeydan insan gibi insan ol şamanlardan betersin be yigit :) laf yapiyorsun anca diyorumya sen YaKaMoZ 'da erdemli saygin insanlar vardir bunlarda 4 5 kisidir 40kısının icinde bu konuya yorum yapmamin sebebi onlara deger vermem sevmemdir 1.Cisi Muratdir oyun basindan beri sevdigim bir insandir yanlisi olmamistir bana bir lonca kurmus birlik icin ama gel görki siz gizli kapakli isler ceviriyorsunuz yorumda yorumlar yapıyorsunuz kisiliginiz böyle iyi forumlar hak edene insan gibi hak etmiyene hak ettigi gibi davranilirrrr .
Beni elestirmeden önce igneyi kendinize batirin sonra bana laf atin ;)
 
Son düzenleme:
:)
Konuyu bi toparliyalim gelen yorumlar su sekilde ? 2kisiyi bi alalim kenara


? bana ahlak dersi vermeye calisan laf atan oyunda sansürlü hakaret küfür eden insan kendini saf temiz gösteriyor bakalim bi biraz forumda göz atmak yeterli oldu ADOLFHİT'E Özel

Forumda gecmise bakip ? farkli farkli üyelerden alıntı ? ADOLFHİT e özel simdi soruyorum yigitcanim benim :D kendini güzel temiz gösteriyonda ? bana hakaret etmeyi iyi biliyonda bunlardan sonra konusta göreyim ben seni ? bide sana KANTAJ Sözü forumda sabaha kadar arastirma yap ? 1tane KANTAJ ' hakaret bul ? yada tehdit yada herhangi birsey söz veriyorumki sana mmomt2yi noktalicam lafla olmuyor bu isler böyle ekran görüntüsü olucak ? sen nasil birisin oyunda böyle birisin kalkıpta bana laf atma yada tartismaya girme sansin bile muhatap olma sansin bile yok kendin laf atarsin bana kendin rezil olursun
allaha sükür bügüne kadar kimsenin etlisine sütlüsüne lafim olmamistir kötü sekilde diyorumya sende bulll madem benim seviyeme inemezsin madem kötü biriyim ben ? buyur hodrimeydan insan gibi insan ol şamanlardan betersin be yigit :) laf yapiyorsun anca diyorumya sen YaKaMoZ 'da erdemli saygin insanlar vardir bunlarda 4 5 kisidir 40kısının icinde bu konuya yorum yapmamin sebebi onlara deger vermem sevmemdir 1.Cisi Muratdir oyun basindan beri sevdigim bir insandir yanlisi olmamistir bana bir lonca kurmus birlik icin ama gel görki siz gizli kapakli isler ceviriyorsunuz yorumda yorumlar yapıyorsunuz kisiliginiz böyle iyi forumlar hak edene insan gibi hak etmiyene hak ettigi gibi davranilirrrr . Beni elestirmeden önce igneyi kendinize batirin sonra bana laf atin ;)
kantaj senın murat abimmm dedığın kisinın loncasında deyilmi adole :m08::m08::m08::m08: soyle murat abine seni kıramaz adoleyi reinayi koyar :m08::m08::m08::m08: ya sen nasıl yanan döner bir insansın alah askına haygi bayrağa slm verıyon :eek::eek::eek: soylede seni anliyak ya birde kendın ol kendin emin ol kantaj daha gecen murat benım abim diye bir yerlerı yırtıyordun eeeeeeeeeee :):):):):) yakamozun kurucusu murat abin var atsın aduleyle reineyi senın hiçmi hatırın yok abimin yanında :m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08:senın lafın kantaj :ka19: iyi forumlar not yalan dersen alıntı alır gine verırım :m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08: senın murat abin var bizim se alahımız kantaj :m08::m08::m08::m08: gercekten bak abicim sen milete diyonya git doktura gorun diyon ya :mad:sence miletmi yoksa senmı gitmelisın :m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08: iyi forumlar kantaj :):):):):):)
 
:)
kantaj senın murat abimmm dedığın kisinın loncasında deyilmi adole :m08::m08::m08::m08: soyle murat abine seni kıramaz adoleyi reinayi koyar :m08::m08::m08::m08: ya sen nasıl yanan döner bir insansın alah askına haygi bayrağa slm verıyon :eek::eek::eek: soylede seni anliyak ya birde kendın ol kendin emin ol kantaj daha gecen murat benım abim diye bir yerlerı yırtıyordun eeeeeeeeeee :):):):):) yakamozun kurucusu murat abin var atsın aduleyle reineyi senın hiçmi hatırın yok abimin yanında :m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08:senın lafın kantaj :ka19: iyi forumlar not yalan dersen alıntı alır gine verırım :m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08: senın murat abin var bizim se alahımız kantaj :m08::m08::m08::m08: gercekten bak abicim sen milete diyonya git doktura gorun diyon ya :mad:sence miletmi yoksa senmı gitmelisın :m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08: iyi forumlar kantaj :):):):):):)

:ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst