HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

adminim sizin verdiklerinizin hepsini indirdim ama hepsi eksik:S ne yapcaz ben ve arkadaşlarım oynuyamıyoz bi yardım

Ben dediklerinizi yaptım patchi attı 3. server dln gözüktü ama chlar ... olarak gözüküyo ve sunucuya balanıcaksınızda bekliyo
yardım edermsnz
yardım edermsnzarkadaşlar güvenlik duvarınızdan metin2 ye erişim izni verin diğer türlü olmuyor bendede açılmıyordu şimdi açılıyor.
ancak adminim sorunum şu = oyunda çok fazla lag var neden kaynaklı olabilir ?
ancak adminim sorunum şu = oyunda çok fazla lag var neden kaynaklı olabilir ?
BAKARMISIN VERDİĞİNİZİDE İNDİRDİM GENE 13112010.bin dosyayı yok diyor acılmıyor NE YAPMALIYIM Bİ YARDMMMM
+REPP PLEAS DÜNYADA KİMSEYE GÜVENME BEYAZ GÜLÜN ÖLGESİ BİLE SİYAHTIR
13112010.bin dosyasının adını 13112010.exe olarak değiştirip dene bakalım
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 554
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 9K
