HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
HaKaNKsK
Aloo anne kurtarın beni ıssız adaya düştüm ben !!
- çabuk eve gel nerdesin sen ?
- Anne ıssız ada diy..
- Dııt dııt...
-
¿KinqTurK¿
- Alo dayı ben ıssız adaya düştüm
- Ben de ıssız adadayım bara gel evlat!
- Dayı ben ciddi ciddi ıssı...
- Dııt dııt..
- Issss
ĠέήέяąŁ₩άяяїоя™
- Aloo amcaa ben ıssız adaya düştüm gelin alın beni yaa
- işine bak evlat İstanbul'da ıssız ada vardı da yoldaşlar mı keşfetmedi , yunanlılar mı bayrak asmadı , emperyalist avrupa mı el koymadı yeğen dost!!
- Dayıı bilmiyom nası düştüm yaw ama ıssız diyom ada diyom
- Üzülme evlat .. Köylüm ezilmiş paralanmış .. Bi adaya düşmüşsün cok mu ?
-
CrayzTurk
- Aloo poliss.. Ben ıssız adaya düştüm beni alın abi ya
- Nasıl biriydi sizi oraya düşüren ..
- Ben kendim düştüm .. Yani bilmiyorum nası düştüm
- (Vah garibim yere düşmüş başını vurmuş galiba .. adaya düştüm sanıyo) Eee evlat adada havalar nasıl ?
-!!@??#!!?!
toretto111
- aloo ıssız adaya düştüm..!
- düşmez kalkmaz bi Allah
-
[RNA]MajeziK
- aloo kurtarın beni ben ıssız bi adaya düştüm
- gerçekten mi peki Alla aşkına söyleyin yanınızda 3 şey olarak ne götürdünüz
- efendim
cagtaye95
- Alooo ıssız adaya düştüm ben
- Survivor Özgür, sen misin abi ?
- Alloo sesiniz gelmiyo, cıztt cıztt
- Abi çık artık bu ruh halinden, bak ailen perişan dön gel evine
-abi ıssızz a...
--dıııtttttttdıtt
Adının burda geçmesini istemeyen solesin !:m08:
Aloo anne kurtarın beni ıssız adaya düştüm ben !!
- çabuk eve gel nerdesin sen ?
- Anne ıssız ada diy..
- Dııt dııt...
-
¿KinqTurK¿
- Alo dayı ben ıssız adaya düştüm
- Ben de ıssız adadayım bara gel evlat!
- Dayı ben ciddi ciddi ıssı...
- Dııt dııt..
- Issss
ĠέήέяąŁ₩άяяїоя™
- Aloo amcaa ben ıssız adaya düştüm gelin alın beni yaa
- işine bak evlat İstanbul'da ıssız ada vardı da yoldaşlar mı keşfetmedi , yunanlılar mı bayrak asmadı , emperyalist avrupa mı el koymadı yeğen dost!!
- Dayıı bilmiyom nası düştüm yaw ama ıssız diyom ada diyom
- Üzülme evlat .. Köylüm ezilmiş paralanmış .. Bi adaya düşmüşsün cok mu ?
-
CrayzTurk
- Aloo poliss.. Ben ıssız adaya düştüm beni alın abi ya
- Nasıl biriydi sizi oraya düşüren ..
- Ben kendim düştüm .. Yani bilmiyorum nası düştüm
- (Vah garibim yere düşmüş başını vurmuş galiba .. adaya düştüm sanıyo) Eee evlat adada havalar nasıl ?
-!!@??#!!?!
toretto111
- aloo ıssız adaya düştüm..!
- düşmez kalkmaz bi Allah
-
[RNA]MajeziK
- aloo kurtarın beni ben ıssız bi adaya düştüm
- gerçekten mi peki Alla aşkına söyleyin yanınızda 3 şey olarak ne götürdünüz
- efendim
cagtaye95
- Alooo ıssız adaya düştüm ben
- Survivor Özgür, sen misin abi ?
- Alloo sesiniz gelmiyo, cıztt cıztt
- Abi çık artık bu ruh halinden, bak ailen perişan dön gel evine
-abi ıssızz a...
--dıııtttttttdıtt
Adının burda geçmesini istemeyen solesin !:m08:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 35
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 282
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 257
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 337
