HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu konu hakkında gelişme elde edebilenler konu uzerınden bılgı paylaşımı yaparsa sevinirim.
Arkadaşlar gfyi emüle edip token key vs almayı başardım. Fakat metin2 açıldığında python script ile login yolladığımda hesap ismi veya şifre yanlış hatası alıyorum. Manuel olarak id sifre yazdıgımda ıse bir hata oluştu destek bırımı ıle iletişime geç hatası alıyorum.
Buraya kadar doğru yapıyorum. Python scriptten ıd sıfre gondererekde denedım sonuç yine aynı. metin2 açıldıktan sonra c++ adresler ile account connector ilemi login göndermeliyim veya login gönderirken bir key ile veya parametre ilemi göndermeliyim burada takıldım.
Not: Hunt2 üzerinden otologin kapatıp giriş yaptığımdada aynı hataları alıyorum. Otologin aktıf ettiğimde ise hunt2 otomatik giriş yapabılmekte.
Konu ıle alakalı yardımcı olabilecek herkese simdiden teşekkür ediyorum.
Buraya kadar doğru yapıyorum. Python scriptten ıd sıfre gondererekde denedım sonuç yine aynı. metin2 açıldıktan sonra c++ adresler ile account connector ilemi login göndermeliyim veya login gönderirken bir key ile veya parametre ilemi göndermeliyim burada takıldım.
Not: Hunt2 üzerinden otologin kapatıp giriş yaptığımdada aynı hataları alıyorum. Otologin aktıf ettiğimde ise hunt2 otomatik giriş yapabılmekte.
Konu ıle alakalı yardımcı olabilecek herkese simdiden teşekkür ediyorum.
gfyi emüle edip token key almayı nasıl başardın token keyi nasıl alıyorsun nereye yolluyorsun tokeni ?
Konuyla ilgili bir gelişme var mı?Arkadaşlar gfyi emüle edip token key vs almayı başardım. Fakat metin2 açıldığında python script ile login yolladığımda hesap ismi veya şifre yanlış hatası alıyorum. Manuel olarak id sifre yazdıgımda ıse bir hata oluştu destek bırımı ıle iletişime geç hatası alıyorum.
Buraya kadar doğru yapıyorum. Python scriptten ıd sıfre gondererekde denedım sonuç yine aynı. metin2 açıldıktan sonra c++ adresler ile account connector ilemi login göndermeliyim veya login gönderirken bir key ile veya parametre ilemi göndermeliyim burada takıldım.
Not: Hunt2 üzerinden otologin kapatıp giriş yaptığımdada aynı hataları alıyorum. Otologin aktıf ettiğimde ise hunt2 otomatik giriş yapabılmekte.
Konu ıle alakalı yardımcı olabilecek herkese simdiden teşekkür ediyorum.
CpythonNetworkStream "metin2client.exe"+02C43094
hesap ID "metin2client.exe"+02C43094 + 2E4(off1)
hesap ID "gameforge_api.dll"+B9E38
Gf tokeni olabilir diye düşündüğüm 2 address var:
gameforge_api.dll+B6E18+20 -> daha muhtemel
gameforge_api.dll+B6E18+420
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 1, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 36
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 49
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 61
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 95
