mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

RASCAL ANTİCHEAT BYPASS (iadeyi ziyaret)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Stronger Cheats
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 30
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Benim profilime bakıp konuyu başka yere çekmenin anlamı yok burada konuşulan şey çok basit sen 1 senedir stabil rascal bypass kullanıyorum diyorsun ama ortada yaygın kullanılan bir şey de yok piyasada bununla ilgili bir hareket de yok o yüzden insanlar da doğal olarak soruyor mesele bu kadar basit kimse senden hikaye değil gerçekten dediğin şeyin piyasadaki karşılığını görmeyi bekler
 
Konunun özüne cevap vermek yerine sürekli başka yere çekiyorsun yapay zeka diyorsun forum artisliği diyorsun ama hala ortada dediğin şeyi destekleyen bir şey yok
cheat engine vesaire dediğin için dediklerini ciddi alamadım bu yüzden sana cevap vermek istemedim konunun özü şu ben bu arkadaşa public şekilde zamanında 2 defa hile satışını açtım bunların kanıtları vesaire var zaten youtube kanalında videolarda var aylar öncesine ait arkadaş gelip hileyi satın alıp reverse yaparak yada başka birisine yaptırdı bilmiyorum bu arkadaş bunu fixliyor üzerine gelip bana benim botumun videosunu gönderip cracklediğini düşünürekten özelden video atıp forumdaki ss de gördüğün mesajları yazıyor bende dalga geçiyorum ve ona şunu diyorumki ben şimdi o vmprotect korumalı dllni kıramazmıyım sanıyorsun ve videoda gördüğün şey sadece cheat engine açmaktan ibaren değil konuya pek hakim olmadığın için anlıyamamışsın tam olarak(vmvare dan oyuna giriş yapılıyor,ban kaldırılıyor,process attach yapılıyor,rascalın yakaladığı programlar yakalanmıyor adreslere write yapılıyor rascalın resmi bile farklı farkettiysen yani kısaca rascal.dll oyunda komple neyi koruyorsa çalışmıyor dll çalışmıyor kısaca şimdi gidiyorsun ve gpt ne bu mesajı gönderip soruyorsun bu arkadaş bypass yapmışmı yapmamışmı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst