berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

RASCAL ANTİCHEAT BYPASS (iadeyi ziyaret)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Stronger Cheats
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 30
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Seni tanımam gerekmiyor zaten konu o değil 1 senedir aktif kullanıyorum diyorsun ama ortada stabil şekilde çalışan sürekli kullanılan bir şeyin piyasaya yansıması olur bu hile piyasasında hep böyle olmuştur

Satış yapmıyorum eğlencesine yapıyorum demek de pek bir şey kanıtlamıyor Cheat Engine ile oyuna bağlanıp birkaç değer oynayıp video atmak bypass anlamına gelmez gerçek bypass dediğin şey sistem tarafından loglanmadan tespit edilmeden uzun süre stabil çalışır

Zaten attığınız videolarda yapılan şeylerin çoğu da kısa süre sonra patlayan şeyler loga düşünce ban yediği de ortada o yüzden buna 1 senedir aktif bypass kullanıyorum demek biraz abartı kaçıyor

Eğlence kısmına bir şey demiyorum ama teknik olarak bakınca ortada Rascalı sürekli geçen stabil bir sistem olduğunu gösteren bir durum da yok
Rascalı sürekli geçen stabil bir sistem yok diyorsun ama benim her yanım hileci dolu diyorum ya yapan da yayınlamıyor ki adam evine 3-4 pc aldı sırf farm atıyor diye yani bu kadar şaşırmaya gerek yok .D
 
Dostum, biraz profilini inceledim; x86’da Cheat Engine açmanın yolunu arıyormuşsun. 2025 yılında çevreme 'Misali'de farmbot veriyordum farmlasınlar diye. 2024’te türeyen, her korumayı geçen ve herkesin sözde 'yurt dışından aldım' dediği Cheat Engine’lerin hepsini ben derleyip veriyordum. Bugüne kadar kimseden bir kuruş istemeden her yazana yardımcı oldum.

Ben 'bypass' diyorsam inan bana bypasstır; Cheat Engine açıp 'bypass yaptım' diyecek insanlar değiliz ve kimseye de bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Forum artistliğine gelince; bu video Rascal özeline gidecekti ve sonrasında yok olup gidecekti. Engel attığı için foruma düştü. Sana başka bir cevap vermeyeceğim; aklıselim biri anlattıklarımdan çıkarım yapardı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst