HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Rascalı sürekli geçen stabil bir sistem yok diyorsun ama benim her yanım hileci dolu diyorum ya yapan da yayınlamıyor ki adam evine 3-4 pc aldı sırf farm atıyor diye yani bu kadar şaşırmaya gerek yok .DSeni tanımam gerekmiyor zaten konu o değil 1 senedir aktif kullanıyorum diyorsun ama ortada stabil şekilde çalışan sürekli kullanılan bir şeyin piyasaya yansıması olur bu hile piyasasında hep böyle olmuştur
Satış yapmıyorum eğlencesine yapıyorum demek de pek bir şey kanıtlamıyor Cheat Engine ile oyuna bağlanıp birkaç değer oynayıp video atmak bypass anlamına gelmez gerçek bypass dediğin şey sistem tarafından loglanmadan tespit edilmeden uzun süre stabil çalışır
Zaten attığınız videolarda yapılan şeylerin çoğu da kısa süre sonra patlayan şeyler loga düşünce ban yediği de ortada o yüzden buna 1 senedir aktif bypass kullanıyorum demek biraz abartı kaçıyor
Eğlence kısmına bir şey demiyorum ama teknik olarak bakınca ortada Rascalı sürekli geçen stabil bir sistem olduğunu gösteren bir durum da yok
Yok kardeşim merak etme iki cümle kurunca hemen yapay zeka olmuyor herkes senin gibi iki kelimeyi yan yana zor getirmiyor“Bu cevapları ChatGPT’ye sorup mu yazıyorsun?”"""""""",.
ne şimdi bu forum artistliğimiYok kardeşim merak etme iki cümle kurunca hemen yapay zeka olmuyor herkes senin gibi iki kelimeyi yan yana zor getirmiyor
Konunun özüne cevap vermek yerine sürekli başka yere çekiyorsun yapay zeka diyorsun forum artisliği diyorsun ama hala ortada dediğin şeyi destekleyen bir şey yokne şimdi bu forum artistliğimi
Dostum, biraz profilini inceledim; x86’da Cheat Engine açmanın yolunu arıyormuşsun. 2025 yılında çevreme 'Misali'de farmbot veriyordum farmlasınlar diye. 2024’te türeyen, her korumayı geçen ve herkesin sözde 'yurt dışından aldım' dediği Cheat Engine’lerin hepsini ben derleyip veriyordum. Bugüne kadar kimseden bir kuruş istemeden her yazana yardımcı oldum.
Ben 'bypass' diyorsam inan bana bypasstır; Cheat Engine açıp 'bypass yaptım' diyecek insanlar değiliz ve kimseye de bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Forum artistliğine gelince; bu video Rascal özeline gidecekti ve sonrasında yok olup gidecekti. Engel attığı için foruma düştü. Sana başka bir cevap vermeyeceğim; aklıselim biri anlattıklarımdan çıkarım yapardı.
Ben 'bypass' diyorsam inan bana bypasstır; Cheat Engine açıp 'bypass yaptım' diyecek insanlar değiliz ve kimseye de bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Forum artistliğine gelince; bu video Rascal özeline gidecekti ve sonrasında yok olup gidecekti. Engel attığı için foruma düştü. Sana başka bir cevap vermeyeceğim; aklıselim biri anlattıklarımdan çıkarım yapardı.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 170
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 102
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 469
- Kilitli
- Cevaplar
- 44
- Görüntüleme
- 5K

"""""""",.