berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cevaplandı Build hatası, yardım lütfen

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan jerraldqq
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 520

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Oyun açıyor,sorunsuz giriyor. Ama yesil ve mor pot tekrar tekrar basılabildiği için ayar yaptım ve source dosyalarını build etmem gerektigini düsündüm -İlk defa bu islerle ugrastigim icin pek bilgim yok- Ve görseldeki hatayı veriyor. dosya konumunu yazıp gmake all yaptığımda. Yardım eder misiniz lütfen?
 
konulara cok hakim degilim hocam, mala anlatir gibi anlatirsaniz sevinirim :d
Estağfurullah hocam öncelikle makefile dosyanızı kontrol ederek gcc sürümümüzü öğreniyoruz sonra ona göre vhd indiriyoruz ki tekrardan gcc kurmaya gerek kalmıyor hazır oluyor onlar, https://forum.turkmmo.com/konu/3766...-49-kaynak-derleme-source-build-sadece-1-1gb/ linkteki denenebilir virtual makineye bunu aktarıyoruz çalıştırıp giriş yapıyoruz login: root psw:1 diye hatırlıyorum girdikten sonra ifconfig komutu ile ip öğreniyoruz bu ipyi ftp girişinde kullanacağız.filezillayı açtık sol üstten yeni site diyoruz ip girip girişi root şifreyi bir yapıp içeri giriyoruz oradan usr/src kısmına geliyoruz ve server ile extern dosyalarımızı içine atıyoruz sonra putty açıp aynı ip ile bağlanıyoruz. Cd usr/src/Server/game/src dosya yolunu yazıyoruz sizin ki de aynıdır muhtemelen gmake clean yapıyoruz gmake dep yapıyoruz gmake -j8 yapıyoruz hata vereceğini düşünmüyorum 😊 çıkan game_ dosyanızı kendi sunucunuzun bin kısmına atıp dosya izinleri ve reboot
 
Estağfurullah hocam öncelikle makefile dosyanızı kontrol ederek gcc sürümümüzü öğreniyoruz sonra ona göre vhd indiriyoruz ki tekrardan gcc kurmaya gerek kalmıyor hazır oluyor onlar, https://forum.turkmmo.com/konu/3766...-49-kaynak-derleme-source-build-sadece-1-1gb/ linkteki denenebilir virtual makineye bunu aktarıyoruz çalıştırıp giriş yapıyoruz login: root psw:1 diye hatırlıyorum girdikten sonra ifconfig komutu ile ip öğreniyoruz bu ipyi ftp girişinde kullanacağız.filezillayı açtık sol üstten yeni site diyoruz ip girip girişi root şifreyi bir yapıp içeri giriyoruz oradan usr/src kısmına geliyoruz ve server ile extern dosyalarımızı içine atıyoruz sonra putty açıp aynı ip ile bağlanıyoruz. Cd usr/src/Server/game/src dosya yolunu yazıyoruz sizin ki de aynıdır muhtemelen gmake clean yapıyoruz gmake dep yapıyoruz gmake -j8 yapıyoruz hata vereceğini düşünmüyorum 😊 çıkan game_ dosyanızı kendi sunucunuzun bin kısmına atıp dosya izinleri ve reboot
hocam makefile nereden kontrol ediyoruz?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst