HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Eline sağlık kral her şey çok güzel gözüküyor
Eline sağlık kral her şey çok mükemmel gözüküyor, Ek olarak yeni başlayan arkadaşlar client build hatası alanlar var bu arkadaşlara özel client build videosu atarmısın.
Knk hem böyle bir files yapıp paylaşıyosun hemde güncelleme ve sorunlaru çözüyosun nasıl bir taş taş bu helal olsun.
Eline emeğine sağlık.
Bu arada render targetde garip bi sorun var bu ışınlanırken çıkan loading de de oluyor böyle bir sarılık var moblarda da gördüm genelde sürgünde mesela ilk render fotosu geldiğinde normal hemen 1sn sonra sarılık çöküyor üstüne buna sürgüne gidince ve offline shopdaki dekorasyonlardan fark edersin.
Eline emeğine sağlık.
Bu arada render targetde garip bi sorun var bu ışınlanırken çıkan loading de de oluyor böyle bir sarılık var moblarda da gördüm genelde sürgünde mesela ilk render fotosu geldiğinde normal hemen 1sn sonra sarılık çöküyor üstüne buna sürgüne gidince ve offline shopdaki dekorasyonlardan fark edersin.
ayarlarda ENB modu var onu kapatınca da aynı mı kral ben o olmadan oynuyorum bende bir sorun yok şu anlıkKnk hem böyle bir files yapıp paylaşıyosun hemde güncelleme ve sorunlaru çözüyosun nasıl bir taş taş bu helal olsun.
Eline emeğine sağlık.
Bu arada render targetde garip bi sorun var bu ışınlanırken çıkan loading de de oluyor böyle bir sarılık var moblarda da gördüm genelde sürgünde mesela ilk render fotosu geldiğinde normal hemen 1sn sonra sarılık çöküyor üstüne buna sürgüne gidince ve offline shopdaki dekorasyonlardan fark edersin.
Eyvallah baştacısınEline sağlık kral her şey çok güzel gözüküyor
Eyvallah cansın build konusunda aslında herşey hayli hazır durumda visual studio 2022 indirip .sln dosyası açıp ardından Release - Win32 seçip build işlemini başlatırlarsa sorunsuz bir şekilde build olur .sln dosyasını açıp Release veya Debug x64 ile build aldıkları için hata veriyor client x64'ü desteklemiyor. Ama müsait bir zamanda hem detaylı kurulum hemde build işlemleri hakkında kısa kısa bilgilendiri videolar çekmeyi düşünüyorum.Eline sağlık kral her şey çok mükemmel gözüküyor, Ek olarak yeni başlayan arkadaşlar client build hatası alanlar var bu arkadaşlara özel client build videosu atarmısın.
Eyvallah güzel yorumlar aldıkta harcadığım vaktin emeğin pek bir önemi olmıyor. ENB sistemini kapalı tutarsan o sorun ortadan kalkar aşırı hd ve parlaklık sağladığı için her ışınlanmada veya her sistem açtığında üst kısımlar beyazlar şeffaf hale getir kapalı tut bende öyle yapıyorumKnk hem böyle bir files yapıp paylaşıyosun hemde güncelleme ve sorunlaru çözüyosun nasıl bir taş taş bu helal olsun.
Eline emeğine sağlık.
Bu arada render targetde garip bi sorun var bu ışınlanırken çıkan loading de de oluyor böyle bir sarılık var moblarda da gördüm genelde sürgünde mesela ilk render fotosu geldiğinde normal hemen 1sn sonra sarılık çöküyor üstüne buna sürgüne gidince ve offline shopdaki dekorasyonlardan fark edersin.

Aynenayarlarda ENB modu var onu kapatınca da aynı mı kral ben o olmadan oynuyorum bende bir sorun yok şu anlık
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 1, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 43
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 113
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 121
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 44
- Görüntüleme
- 5K
