Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Altın Konu Anka2 Project SF | 2025

4.97 yıldız(lar) 36 Değerlendirme Değerlendirenler

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

U'ya bastıktan sonra açılan K envanteri tarzı arayüzde en alttaki Nesne Market ve bir üstündeki Depo bölümü eğer 2.kez tıklarsanız geç açılıyor, yani örnek taşlara tıkladınız ve sonra tekrardan depoya ya da nesne markete tıkladınız, 10 15 saniye boyunca yükleniyor işareti oluyor, ondan sonra yükleniyor, neden kaynaklandığıyla alakalı bilgisi olan varsa söyleyebilirse sevinirim.

Ayrıca files gerçekten harika, bir kez daha bu değerli paylaşım için teşekkürler.
 
Bu arada tooltip sorunu sadece wikide değil genel olarak var



tooltip aktifken pencereyi esc ile kapatıyorum açık kalıyor videodaki gibi

Şuan test ettim düzeltim birazdan paylaşcam fixini
Ekli dosyayı görüntüle 159378


The same, just 2 flags! so if i take english language, in game always turk language looks like! of who belongs the language system? i will try to fix, thx in advance
I'll post an update shortly.

Dosyalar 32 bit’te çalışıyor mu ve kaynak kodu da mı?
Yes, 32x64 works in both versions.

Uzun süre sonra geri dönüş yaptım Mysql 5.6 nasıl kuruyoruz freebsd
Hoşgeldin tabi forumda mysql 5.6 kurulumu diye aratırsanız mevcut konuları bulursunuz.
U'ya bastıktan sonra açılan K envanteri tarzı arayüzde en alttaki Nesne Market ve bir üstündeki Depo bölümü eğer 2.kez tıklarsanız geç açılıyor, yani örnek taşlara tıkladınız ve sonra tekrardan depoya ya da nesne markete tıkladınız, 10 15 saniye boyunca yükleniyor işareti oluyor, ondan sonra yükleniyor, neden kaynaklandığıyla alakalı bilgisi olan varsa söyleyebilirse sevinirim.

Ayrıca files gerçekten harika, bir kez daha bu değerli paylaşım için teşekkürler.
Bu bir sorun değil genel olarak veritabanında 10-15 saniye bekleme süresi var.
Farklı bir filestende aynı normal depoyu kapatıp saniyeler içinde tekrar açmaya çalışırsanız dediğiniz süreyi beklemek zorundasınız.
Eğer bu süresi kaldırmak isterseniz db/src 'de işlem yapman lazım
 
eçiliyken Demirci, Gar

Şuan test ettim düzeltim birazdan paylaşcam fixini

I'll post an update shortly.


Yes, 32x64 works in both versions.


Hoşgeldin tabi forumda mysql 5.6 kurulumu diye aratırsanız mevcut konuları bulursunuz.

Bu bir sorun değil genel olarak veritabanında 10-15 saniye bekleme süresi var.
Farklı bir filestende aynı normal depoyu kapatıp saniyeler içinde tekrar açmaya çalışırsanız dediğiniz süreyi beklemek zorundasınız.
Eğer bu süresi kaldırmak isterseniz db/src 'de işlem yapman lazım
elinde wslik npc paketi var mı abi
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 1, Misafir: 0)

Geri
Üst