xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Şamanda Kritik mi yoksa Hpci mi???

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan vatandas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 36
  • Görüntüleme Görüntüleme 18K

HPcimi yoksa Kritikcimi?

  • hpci

  • kritikci


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

mehmetcan tabıkıde kırıtkcı sen ıLac gıbı olur dıosun haklısın ama kaosta 58 Lık kırıkcı saman geldı 65 Lık yatırdı buna ne demelısın:)
 
bence tartışmasız iyileştirmeci. ama coğunluk kritikçi der cunku kritikçiysen rahatlıkla gruplarda kasılabılırsın hızlı lvl alırsın ancak iyileştirmeciysen bazen gruplara gırersın tabii ama genellikle tek kasılman lazım ama pota ihtiyaç duymazsın vslerde iyileştirmecler zaten kesinlikle rahat daha gucluu.
bnce iyileştirme
 
ne kritikcisi bence hp ci size ws lerde ve potunuz olmadığı zaman ilaç gibi lazım olur

oyunu bilmeden lütfen gereksizce konuşmayalım.buraya şamanlardan anlayanlar yorum yapar.senin gibiler değil.ayrıca tek dert hp olsaydı bütün şamanlar iyileştirmeci olurdu bunu kafana sok.başka bi çok nedeni var ama şimdi uzun uzun açıklayamam.istersen daha sonra açıklarım
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst