HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beklemdeyizdün gözüme bir kaç eksik çarptığı için akşam pack tarafını yeniden oluşturacağım. bu akşam yükleyemeyebilirim. dosyalar çalışıyor ama mesela dün razador çağırdığımda bir efekt eksikliği vardı. hızlı bir şekilde giriş için @Statu nün konusundaki dosyaları almıştım. onlar farquesin v5ten uyarlama dandik packını kullanıyor sanırım. mümkün olduğunca orjinal packleri kullanarak en kısa zamanda dosyaları ulaştıracağım. ben statu kendisi oluşturdu sanmıştım packleri konuyu tekrar okuyunca anladım farquesin konusundaki güncellemeleri toplu hale getirmiş.
farques zaten oyunu açıp vdisi ile hazır + güncellenmiş dosyalarını paylaşmıştı bunun ondan farkı ne
O parayla satıyor , bu arkadaş orjinal dosyalarımı yapıp sunacakfarques zaten oyunu açıp vdisi ile hazır + güncellenmiş dosyalarını paylaşmıştı bunun ondan farkı ne
v5ten pack uyarlamıştı o low gibi ben orjinal packları kullanacağım. zaten owsap official files olduğu için önce son official packtan uyarlama yapıp owsapın eklediği sistemler içinde diğer dosyalardaki farkları alacağım. eline orjinal gibi owsap geçmiş olacak.farques zaten oyunu açıp vdisi ile hazır + güncellenmiş dosyalarını paylaşmıştı bunun ondan farkı ne
Tahminiv5ten pack uyarlamıştı o low gibi ben orjinal packları kullanacağım. zaten owsap official files olduğu için önce son official packtan uyarlama yapıp owsapın eklediği sistemler içinde diğer dosyalardaki farkları alacağım. eline orjinal gibi owsap geçmiş olacak.
Heyecanlanıyoruz bak
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 809
