HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Pack yapısı v5 mi yoksa orjinaliyle mi yaptın
ne v5 i ya mal mıyım benPack yapısı v5 mi yoksa orjinaliyle mi yaptın
orjinaliyle yaptımLinkler nerde linklerne v5 i ya mal mıyım benorjinaliyle yaptım

bu akşam uplayacağım allah izin verirseLinkler nerde linkler![]()
dün gözüme bir kaç eksik çarptığı için akşam pack tarafını yeniden oluşturacağım. bu akşam yükleyemeyebilirim. dosyalar çalışıyor ama mesela dün razador çağırdığımda bir efekt eksikliği vardı. hızlı bir şekilde giriş için @Statu nün konusundaki dosyaları almıştım. onlar farquesin v5ten uyarlama dandik packını kullanıyor sanırım. mümkün olduğunca orjinal packleri kullanarak en kısa zamanda dosyaları ulaştıracağım. ben statu kendisi oluşturdu sanmıştım packleri konuyu tekrar okuyunca anladım farquesin konusundaki güncellemeleri toplu hale getirmiş.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 804
