HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
şöyle yapalım. akşam şuanki kullandığım halini paylaşayım. orjinal packlara geçince onu paylaşır konuyu güncellerimTahmini
Heyecanlanıyoruz bak
Mantıklı
Mantıklı en azından ne değildir nedir bunu görmüş olalım kankaşöyle yapalım. akşam şuanki kullandığım halini paylaşayım. orjinal packlara geçince onu paylaşır konuyu güncellerim
şöyle yapalım. akşam şuanki kullandığım halini paylaşayım. orjinal packlara geçince onu paylaşır konuyu güncellerim
v5ten pack uyarlamıştı o low gibi ben orjinal packları kullanacağım. zaten owsap official files olduğu için önce son official packtan uyarlama yapıp owsapın eklediği sistemler içinde diğer dosyalardaki farkları alacağım. eline orjinal gibi owsap geçmiş olacak.
yapıp paylaşacamda uzun sürebilir belki emin değilimEkli dosyayı görüntüle 146123hem bunları yapıp hem bize paylaşırsan
yani hocam yeni konu açın siz kulanmak istiyen arkadaşlar orda sorunları tespit eder çözüm bulur yardımlarşırız daha iyi olur herkez faydalanır miletimiz kazansın forum kazansın yeni başlayan arkadaşlar da güzel bir başlangıç oluryapıp paylaşacamda uzun sürebilir belki emin değilim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 804
