HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
biz yaptık ama kanka değmez çok fazla eksiği gediği var alt yapısı çok kötü bunu kullanana kadar farklı bi sunucuyu fixle daha doğru olur inanılmaz derecede eksiklikleri varbirisi yokmu söyle baba yigit filesi fixleyecek bizimle paylasma sansi olacak, farques suyunu cikardi
sagol reis ben bu owsap v5.0.3.5 nerden bulabilirim linkler burda kirikbiz yaptık ama kanka değmez çok fazla eksiği gediği var alt yapısı çok kötü bunu kullanana kadar farklı bi sunucuyu fixle daha doğru olur inanılmaz derecede eksiklikleri var
yaparsa hasan macit yaparşuan packları hallediyorum dostlar unuttum felan sanmayın şuan başladım packları hallediyorum yavaş yavaş yapıştıracağız. amacım orjinalliği bozmamak olduğu için dosyaları mümkün olduğunca sıfırdan kurmaya çalışıyorum.

yaparsa hasan macit yapar
yaptım yarına uplarım bsdsiyle birlikte hadi hayırlı geceler
owsapın alt yapıları anladığım kadarıyla kendim kurcalamadım ama çoğu eksik kendini bu alanda geliştirmek istiyorsan önerim razuv5 alt yapı olur yada 2 3 tane var aklımdasagol reis ben bu owsap v5.0.3.5 nerden bulabilirim linkler burda kirik
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 795
