Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu

Altın Konu Lorenzo - Altyapı Server Files 2025 (Sistemli) v.2

indirmek için izniniz yok
5.00 yıldız(lar) 13 Değerlendirme Değerlendirenler
bunlara 3 saat ders verdim gece sunucuyu kuramamıslar ertesi gün bana diyorlarki senin kurduklarını sildik çoluk çocugu kale alıp yardım edince bu şekil hitablarda bulunuyorlar yapcak bişey
discord dan bana yardımcı olurmusun 2 gündür kuramıyorum filesi lütfen menthols.1
bunlara gece 2 saat dersverdim sunucuya oyun kuramamıslar daha locale oyunu kuramıyanlar ertesi gün bana diyorlarkı akılarınca fix yapmıslar :) neymiş o diye sorunca meslek sırrı dediler hepsını engelledim şaka gibiler birdaha hakımda yorum atmayın diyede not düştüm yine düşüyorum..... bana yazdıkları forum ID bu ertesi sabah yazdıkları ID de başka

BlackMask11​

adamlar bir gecede fix yapmıslar oyrenip oysa onun fixleri zaten paylaşılmıs :)
forumlarda polemige gerek yok yapanlar gereken muameliyi de görür forumunuza bakın ona bunada çamur atmayın : uzay mekigi yapmıyoruz alt tarafı varez fileslerle ugraşıyoruz ...
 
V
bunlara 3 saat ders verdim gece sunucuyu kuramamıslar ertesi gün bana diyorlarki senin kurduklarını sildik çoluk çocugu kale alıp yardım edince bu şekil hitablarda bulunuyorlar yapcak bişey

bunlara gece 2 saat dersverdim sunucuya oyun kuramamıslar daha locale oyunu kuramıyanlar ertesi gün bana diyorlarkı akılarınca fix yapmıslar :) neymiş o diye sorunca meslek sırrı dediler hepsını engelledim şaka gibiler birdaha hakımda yorum atmayın diyede not düştüm yine düşüyorum..... bana yazdıkları forum ID bu ertesi sabah yazdıkları ID de başka

BlackMask11​

adamlar bir gecede fix yapmıslar oyrenip oysa onun fixleri zaten paylaşılmıs :)
forumlarda polemige gerek yok yapanlar gereken muameliyi de görür forumunuza bakın ona bunada çamur atmayın : uzay mekigi yapmıyoruz alt tarafı varez fileslerle ugraşıyoruz ...
Valla Hocam Ben yardıma gittim Baya şeyi yanlış yapmışsın adamın masaüstünü silmişsin lib kuramamışsın makinadan localden kurmuşsun
binek üstü oyundan atma sıkıntısınıda 10 gün falan demişsin ticaret olayı falan demişsin ama hepsi zaten paylaşılmış yani bu tarz konularda yardımcı olmak hepimiz için iyi adamlar bişeyler öğrensin ama burda yaptıgın iyiliği adamın yüzüne vurmak olmuyor
 
bunlara 3 saat ders verdim gece sunucuyu kuramamıslar ertesi gün bana diyorlarki senin kurduklarını sildik çoluk çocugu kale alıp yardım edince bu şekil hitablarda bulunuyorlar yapcak bişey

bunlara gece 2 saat dersverdim sunucuya oyun kuramamıslar daha locale oyunu kuramıyanlar ertesi gün bana diyorlarkı akılarınca fix yapmıslar :) neymiş o diye sorunca meslek sırrı dediler hepsını engelledim şaka gibiler birdaha hakımda yorum atmayın diyede not düştüm yine düşüyorum..... bana yazdıkları forum ID bu ertesi sabah yazdıkları ID de başka

BlackMask11​

adamlar bir gecede fix yapmıslar oyrenip oysa onun fixleri zaten paylaşılmıs :)
forumlarda polemige gerek yok yapanlar gereken muameliyi de görür forumunuza bakın ona bunada çamur atmayın : uzay mekigi yapmıyoruz alt tarafı varez fileslerle ugraşıyoruz ...
Yaptım Dediğin 3 saatlik Yardımın 2.59 Saati Sunucuya Bağlanmakla Geçti Daha Öncesinde Biz Kurmuştuk Onuda Masa Üstünden Sildirdin Sonra Tekrardan Kurdurmaya Çalıştın Gittin Sanal Sunucuya Kurdurdun Onu Bizde Kurabiliyorduk Amacımız Sitedeki Sunucuya Kurmak Hadi Onu Da Geçtim Yaw Dayı Kendin 10 Günde Bulamamışsın Bana 10 Günde Bulamazsın Diyorsun 1 Gün Sürmedi O Dediğin Fixleri Yapmak Teşekkürler...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst