HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
birdaha benim hakımda yorum yapma .
sen ne anlatıon be dayı önce açıkları düzelt sen d: Benim sw hazır :d

bunlara 3 saat ders verdim gece sunucuyu kuramamıslar ertesi gün bana diyorlarki senin kurduklarını sildik çoluk çocugu kale alıp yardım edince bu şekil hitablarda bulunuyorlar yapcak bişey
bunlara gece 2 saat dersverdim sunucuya oyun kuramamıslar daha locale oyunu kuramıyanlar ertesi gün bana diyorlarkı akılarınca fix yapmıslardiscord dan bana yardımcı olurmusun 2 gündür kuramıyorum filesi lütfen menthols.1
neymiş o diye sorunca meslek sırrı dediler hepsını engelledim şaka gibiler birdaha hakımda yorum atmayın diyede not düştüm yine düşüyorum..... bana yazdıkları forum ID bu ertesi sabah yazdıkları ID de başkaBlackMask11
adamlar bir gecede fix yapmıslar oyrenip oysa onun fixleri zaten paylaşılmıs
forumlarda polemige gerek yok yapanlar gereken muameliyi de görür forumunuza bakın ona bunada çamur atmayın : uzay mekigi yapmıyoruz alt tarafı varez fileslerle ugraşıyoruz ...
V
binek üstü oyundan atma sıkıntısınıda 10 gün falan demişsin ticaret olayı falan demişsin ama hepsi zaten paylaşılmış yani bu tarz konularda yardımcı olmak hepimiz için iyi adamlar bişeyler öğrensin ama burda yaptıgın iyiliği adamın yüzüne vurmak olmuyor
Valla Hocam Ben yardıma gittim Baya şeyi yanlış yapmışsın adamın masaüstünü silmişsin lib kuramamışsın makinadan localden kurmuşsunbunlara 3 saat ders verdim gece sunucuyu kuramamıslar ertesi gün bana diyorlarki senin kurduklarını sildik çoluk çocugu kale alıp yardım edince bu şekil hitablarda bulunuyorlar yapcak bişey
bunlara gece 2 saat dersverdim sunucuya oyun kuramamıslar daha locale oyunu kuramıyanlar ertesi gün bana diyorlarkı akılarınca fix yapmıslarneymiş o diye sorunca meslek sırrı dediler hepsını engelledim şaka gibiler birdaha hakımda yorum atmayın diyede not düştüm yine düşüyorum..... bana yazdıkları forum ID bu ertesi sabah yazdıkları ID de başka
BlackMask11
adamlar bir gecede fix yapmıslar oyrenip oysa onun fixleri zaten paylaşılmıs![]()
forumlarda polemige gerek yok yapanlar gereken muameliyi de görür forumunuza bakın ona bunada çamur atmayın : uzay mekigi yapmıyoruz alt tarafı varez fileslerle ugraşıyoruz ...
binek üstü oyundan atma sıkıntısınıda 10 gün falan demişsin ticaret olayı falan demişsin ama hepsi zaten paylaşılmış yani bu tarz konularda yardımcı olmak hepimiz için iyi adamlar bişeyler öğrensin ama burda yaptıgın iyiliği adamın yüzüne vurmak olmuyor
Yaptım Dediğin 3 saatlik Yardımın 2.59 Saati Sunucuya Bağlanmakla Geçti Daha Öncesinde Biz Kurmuştuk Onuda Masa Üstünden Sildirdin Sonra Tekrardan Kurdurmaya Çalıştın Gittin Sanal Sunucuya Kurdurdun Onu Bizde Kurabiliyorduk Amacımız Sitedeki Sunucuya Kurmak Hadi Onu Da Geçtim Yaw Dayı Kendin 10 Günde Bulamamışsın Bana 10 Günde Bulamazsın Diyorsun 1 Gün Sürmedi O Dediğin Fixleri Yapmak Teşekkürler...bunlara 3 saat ders verdim gece sunucuyu kuramamıslar ertesi gün bana diyorlarki senin kurduklarını sildik çoluk çocugu kale alıp yardım edince bu şekil hitablarda bulunuyorlar yapcak bişey
bunlara gece 2 saat dersverdim sunucuya oyun kuramamıslar daha locale oyunu kuramıyanlar ertesi gün bana diyorlarkı akılarınca fix yapmıslarneymiş o diye sorunca meslek sırrı dediler hepsını engelledim şaka gibiler birdaha hakımda yorum atmayın diyede not düştüm yine düşüyorum..... bana yazdıkları forum ID bu ertesi sabah yazdıkları ID de başka
BlackMask11
adamlar bir gecede fix yapmıslar oyrenip oysa onun fixleri zaten paylaşılmıs![]()
forumlarda polemige gerek yok yapanlar gereken muameliyi de görür forumunuza bakın ona bunada çamur atmayın : uzay mekigi yapmıyoruz alt tarafı varez fileslerle ugraşıyoruz ...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 259
- Görüntüleme
- 35K
- Cevaplar
- 201
- Görüntüleme
- 34K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 355
- Cevaplar
- 84
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 260
