Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

BATTLE PASS

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cb4wtu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 83
  • Görüntüleme Görüntüleme 17K
1724007516738.png


böyle bir hata alıyorum sebebi n eolabilir yardımcı olur musunuz

@cb4wtu

 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
Şu an server'a eklediğim Battle-Pass sistemini açmak için minimap'teki icon'a dokunduğumda 5 dk boyunca client ile server arasındaki iletişim kayboluyor ve Battle-Pass ekranının açılmasını bekliyorum. Ekran geldiğinde server ile iletişim tekrardan sağlanıyor fakat Battle-Pass arayüzü ekranda kalmıyor, kapanıyor. Arayüzü açmaya çalışmadığım esnada görevler de yapılabiliyor fakat arayüzü açmaya çalıştığımda client-sever iletişimi kaybediyorum. sadece battle-pass arayüzünü açmaya çalışan kişi tarafında yaşanıyor. server'daki diğer kişilerin oyunu etkilenmiyor. ne client side ne server side herhangi bir hata mesajı bulunmuyor. packet.h dosyalarım uyuşuyor.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst