HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
TANRI GÜNAHLARIMI AFFETSİN
Tam bir buçuk sene evvel karşılaştık Hitman`le. Hitman: Codename 47 olarak piyasaya çıkmıştı ve piyasadaki oyunlardan farklı olarak değişik bir senaryayoya sahipti, özel eğitimli bir assassin`i ( bir nevi kiralık katil) kontrol ediyorduk. Oyunu oynayanlar bilir, adamımızın kel kafasının arkasında (hangi cileti kullanıyor acaba
) bir kod yazıyordu ve bunun ne anlama geldiğini oyunun sonlarına doğru öğreniyorduk. Meğer biz bir denek aracıydık. Oyunun kontrol sorunları nedeni ile bazen klavyeyi kırasım geliyordu. Ayrıca insani patlatacak derecede save olayı vardı. Herşeye rağmen zevkle oynanan bir oyundu ama biraz zordu (biraz mı?). Şimdi ise IO Interactive ve Edios Interactive yine bir olup ikinci defa bizi zor işlerin içine sokuyor. Evet oyun gerçekten zor, hele epey ilerledikten sonra bölümü bitirmek için gerçekten kafanızı duvarlara vurmak istiyeceksiniz.
Tam bir buçuk sene evvel karşılaştık Hitman`le. Hitman: Codename 47 olarak piyasaya çıkmıştı ve piyasadaki oyunlardan farklı olarak değişik bir senaryayoya sahipti, özel eğitimli bir assassin`i ( bir nevi kiralık katil) kontrol ediyorduk. Oyunu oynayanlar bilir, adamımızın kel kafasının arkasında (hangi cileti kullanıyor acaba
) bir kod yazıyordu ve bunun ne anlama geldiğini oyunun sonlarına doğru öğreniyorduk. Meğer biz bir denek aracıydık. Oyunun kontrol sorunları nedeni ile bazen klavyeyi kırasım geliyordu. Ayrıca insani patlatacak derecede save olayı vardı. Herşeye rağmen zevkle oynanan bir oyundu ama biraz zordu (biraz mı?). Şimdi ise IO Interactive ve Edios Interactive yine bir olup ikinci defa bizi zor işlerin içine sokuyor. Evet oyun gerçekten zor, hele epey ilerledikten sonra bölümü bitirmek için gerçekten kafanızı duvarlara vurmak istiyeceksiniz.