HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
iki adet sorunum var client build ve game buildimi gerçekleştirdim fakat metin2distirbute.exe ye tıklayınca syser veriyor aldığım syser şudur:
0619 03:47:00424 :: RunMain Error
birincisi bu
İKİNCİ OLARAKTA Puttyden oyun başlatırken sh baslat.sh ./db not found hatası alıyorum ve ardından girişleri açarken connection refused hatası veriyor navicattandır diye düşündüm (pekbir bilgim yok araştırma sonucu) tabloları onardım fakat olmadı winscp den /usr/game/core/db gittiğimde db klasörünün içinde db dosyası var fakat bozuk gözüküyor kırmızı ok işaretli herhangi bir düzenlemede yapılmıyor.Hataları az çok anlatmaya çalıştım yardımcı olan herkeze şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.
0619 03:47:00424 :: RunMain Error
birincisi bu
İKİNCİ OLARAKTA Puttyden oyun başlatırken sh baslat.sh ./db not found hatası alıyorum ve ardından girişleri açarken connection refused hatası veriyor navicattandır diye düşündüm (pekbir bilgim yok araştırma sonucu) tabloları onardım fakat olmadı winscp den /usr/game/core/db gittiğimde db klasörünün içinde db dosyası var fakat bozuk gözüküyor kırmızı ok işaretli herhangi bir düzenlemede yapılmıyor.Hataları az çok anlatmaya çalıştım yardımcı olan herkeze şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.
Gameyi build ediyonya hani dbyidr build et db ile game dosyası yok ondan açamıyorsun oyunuiki adet sorunum var client build ve game buildimi gerçekleştirdim fakat metin2distirbute.exe ye tıklayınca syser veriyor aldığım syser şudur:
0619 03:47:00424 :: RunMain Error
birincisi bu
İKİNCİ OLARAKTA Puttyden oyun başlatırken sh baslat.sh ./db not found hatası alıyorum ve ardından girişleri açarken connection refused hatası veriyor navicattandır diye düşündüm (pekbir bilgim yok araştırma sonucu) tabloları onardım fakat olmadı winscp den /usr/game/core/db gittiğimde db klasörünün içinde db dosyası var fakat bozuk gözüküyor kırmızı ok işaretli herhangi bir düzenlemede yapılmıyor.Hataları az çok anlatmaya çalıştım yardımcı olan herkeze şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.
Game db izinleri 777 yapOyunu başlatırken baslat.sh ./db : not found yazısı veriyor ardından connection refused hatası veriyor bu neyden kaynaklanmaktadır.çözümünü bilen biri yardımcı olabilirmi şimdiden teşekkür ediyorum.
gamesrc.tgz'yi napıcam anlamadım bir türlü gcc4.9 var bende ama filesinizin o bölümünü kuramadım yardımcı olurmusunuz lütfen?Gameyi build ediyonya hani dbyidr build et db ile game dosyası yok ondan açamıyorsun oyunu
Yapamassan Aksam Discord Ulas Bana Anydesk Build Edimgamesrc.tgz'yi napıcam anlamadım bir türlü gcc4.9 var bende ama filesinizin o bölümünü kuramadım yardımcı olurmusunuz lütfen?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 297
- Görüntüleme
- 30K
- Cevaplar
- 44
- Görüntüleme
- 5K
- Kilitli
- Cevaplar
- 28
- Görüntüleme
- 7K
