Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu

ABRA2 SERVER DOSYALARI 1

indirmek için izniniz yok
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

iki adet sorunum var client build ve game buildimi gerçekleştirdim fakat metin2distirbute.exe ye tıklayınca syser veriyor aldığım syser şudur:
0619 03:47:00424 :: RunMain Error
birincisi bu
İKİNCİ OLARAKTA Puttyden oyun başlatırken sh baslat.sh ./db not found hatası alıyorum ve ardından girişleri açarken connection refused hatası veriyor navicattandır diye düşündüm (pekbir bilgim yok araştırma sonucu) tabloları onardım fakat olmadı winscp den /usr/game/core/db gittiğimde db klasörünün içinde db dosyası var fakat bozuk gözüküyor kırmızı ok işaretli herhangi bir düzenlemede yapılmıyor.Hataları az çok anlatmaya çalıştım yardımcı olan herkeze şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.
 
iki adet sorunum var client build ve game buildimi gerçekleştirdim fakat metin2distirbute.exe ye tıklayınca syser veriyor aldığım syser şudur:
0619 03:47:00424 :: RunMain Error
birincisi bu
İKİNCİ OLARAKTA Puttyden oyun başlatırken sh baslat.sh ./db not found hatası alıyorum ve ardından girişleri açarken connection refused hatası veriyor navicattandır diye düşündüm (pekbir bilgim yok araştırma sonucu) tabloları onardım fakat olmadı winscp den /usr/game/core/db gittiğimde db klasörünün içinde db dosyası var fakat bozuk gözüküyor kırmızı ok işaretli herhangi bir düzenlemede yapılmıyor.Hataları az çok anlatmaya çalıştım yardımcı olan herkeze şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.
Gameyi build ediyonya hani dbyidr build et db ile game dosyası yok ondan açamıyorsun oyunu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst