• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


TOPLU YARDIMCI ŞAMAN FİXLERİ !

atakanbakir

Level 8
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
Uzman
Katılım
15 Nis 2016
Konular
87
Mesajlar
2,657
Reaksiyon Skoru
570
Online Süresi
118d 16h 54m
Başarım Puanı
172
MmoLira
614
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
28

RAGEFULLMT2 SUNUCUMUZ SÖZ VERDİĞİMİZ SAAT VE TARİHTE BETA OLARAK AÇILMIŞTIR!!! HEPİNİZİ SUNUCUMUZA TEST ETMEYE BEKLİYORUZ. KAYIT OLMAK İÇİN TIKLAYIN

1- Target board bugu fixi (client source taraflı çözülmüştür.)

pythonplayerinput.cpp açılır ve aratılır

Kod:
void CPythonPlayer::OpenCharacterMenu(DWORD dwVictimActorID)
kod bloğu içersine eklenir.

Kod:
    if (strstr(pkInstTarget->GetNameString(), "'s Destek"))
        return;
2- Yardımcı şamanın içinden geçme fixi

instancebasebattle.cpp açılır ve aratılır

Kod:
        if( bUsingSkill && !rkActorEach.IsDoor() )
            continue;
altına eklenir.

Kod:
        if (strstr(pkInstEach->GetNameString(), "'s Destek"))
            continue;
3- Yardımcı şamanın düşman gözükme sorunu.

instancebase.cpp açılır ve aratılır

Kod:
BOOL CInstanceBase::IsSameEmpire(CInstanceBase& rkInstDst)
kod bloğu içersine eklenir.

Kod:
    if (strstr(rkInstDst.GetNameString(), "'s Destek") || strstr(GetNameString(), "'s Destek"))
        return TRUE;
4- yardımcı şamanın üzerinde bayrak gözükme fixi

instancebaseeffect.cpp açılır ve aratılır

Kod:
        if (pkInstMain->IsSameEmpire(*this))
            return;
değiştirilir.

Kod:
        if ((strstr(pkInstMain->GetNameString(), "'s Destek") || strstr(GetNameString(), "'s Destek"))){
            if (pkInstMain->m_dwEmpireID == m_dwEmpireID)
                return;
        }
        else{
            if (pkInstMain->IsSameEmpire(*this))
                return;
        }
5- yardımcı şamana vurma fixi.

char.cpp açılır ve aratılır (2 kere bu işlem uygulanır.)

Kod:
        addPacket.bPKMode = m_bPKMode;
değiştirilir.

Kod:
        if(IsSupport())
            addPacket.bPKMode = PK_MODE_PROTECT;
        else
            addPacket.bPKMode = m_bPKMode;

Önemli not: fixlerde yer alan Destek yazılarını supportsystem.cpp'den setname bloğunda sizde ne yazıyorsa ona göre değiştirmeniz gerekebilir , yardımcı şamanınızın adı size farklı şekilde ayarlanmış olabilir :)
 

REVOLTS

RS Entertainment
Site Yetkilisi
Moderatör
Katılım
12 Ara 2015
Konular
87
Mesajlar
1,256
Reaksiyon Skoru
465
Başarım Puanı
159
MmoLira
387
DevLira
147
En İyi Cevap Puanı
0
Teşekkürler yaptın gine yapacağını :D
 

sananebak

Wrong Side of Heaven
TM Üye
Katılım
16 Eki 2009
Konular
56
Mesajlar
1,546
Reaksiyon Skoru
278
Online Süresi
43d 10h 28m
Başarım Puanı
169
Yaş
29
MmoLira
537
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
1- Target board bugu fixi (client source taraflı çözülmüştür.)

pythonplayerinput.cpp açılır ve aratılır

Kod:
void CPythonPlayer::OpenCharacterMenu(DWORD dwVictimActorID)
kod bloğu içersine eklenir.

Kod:
    if (strstr(pkInstTarget->GetNameString(), "'s Destek"))
        return;
2- Yardımcı şamanın içinden geçme fixi

instancebasebattle.cpp açılır ve aratılır

Kod:
        if( bUsingSkill && !rkActorEach.IsDoor() )
            continue;
altına eklenir.

Kod:
        if (strstr(pkInstEach->GetNameString(), "'s Destek"))
            continue;
3- Yardımcı şamanın düşman gözükme sorunu.

instancebase.cpp açılır ve aratılır

Kod:
BOOL CInstanceBase::IsSameEmpire(CInstanceBase& rkInstDst)
kod bloğu içersine eklenir.

Kod:
    if (strstr(rkInstDst.GetNameString(), "'s Destek") || strstr(GetNameString(), "'s Destek"))
        return TRUE;
4- yardımcı şamanın üzerinde bayrak gözükme fixi

instancebaseeffect.cpp açılır ve aratılır

Kod:
        if (pkInstMain->IsSameEmpire(*this))
            return;
değiştirilir.

Kod:
        if ((strstr(pkInstMain->GetNameString(), "'s Destek") || strstr(GetNameString(), "'s Destek"))){
            if (pkInstMain->m_dwEmpireID == m_dwEmpireID)
                return;
        }
        else{
            if (pkInstMain->IsSameEmpire(*this))
                return;
        }
5- yardımcı şamana vurma fixi.

char.cpp açılır ve aratılır (2 kere bu işlem uygulanır.)

Kod:
        addPacket.bPKMode = m_bPKMode;
değiştirilir.

Kod:
        if(IsSupport())
            addPacket.bPKMode = PK_MODE_PROTECT;
        else
            addPacket.bPKMode = m_bPKMode;

Önemli not: fixlerde yer alan Destek yazılarını supportsystem.cpp'den setname bloğunda sizde ne yazıyorsa ona göre değiştirmeniz gerekebilir , yardımcı şamanınızın adı size farklı şekilde ayarlanmış olabilir :)
Paylaşım için teşekkürler.
 

thehero09

Level 7
TM Üye
Katılım
21 Mar 2011
Konular
178
Mesajlar
1,871
Reaksiyon Skoru
174
Online Süresi
8d 11h 56m
Başarım Puanı
157
MmoLira
286
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
1
Teşekkürler.
 

LauncherTV

Level 5
TM Üye
Üye
Katılım
22 Ara 2016
Konular
81
Mesajlar
746
Reaksiyon Skoru
109
Başarım Puanı
117
MmoLira
536
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
1
teşekkürler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst