• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


TOPLU YARDIMCI ŞAMAN FİXLERİ !

atakanbakir

Level 8
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
Uzman
Katılım
15 Nis 2016
Konular
86
Mesajlar
2,553
Reaksiyon Skoru
538
Online Süresi
106d 19h 35m
Başarım Puanı
172
MmoLira
458
DevLira
180
En İyi Cevap Puanı
20
1- Target board bugu fixi (client source taraflı çözülmüştür.)

pythonplayerinput.cpp açılır ve aratılır

Kod:
void CPythonPlayer::OpenCharacterMenu(DWORD dwVictimActorID)
kod bloğu içersine eklenir.

Kod:
    if (strstr(pkInstTarget->GetNameString(), "'s Destek"))
        return;
2- Yardımcı şamanın içinden geçme fixi

instancebasebattle.cpp açılır ve aratılır

Kod:
        if( bUsingSkill && !rkActorEach.IsDoor() )
            continue;
altına eklenir.

Kod:
        if (strstr(pkInstEach->GetNameString(), "'s Destek"))
            continue;
3- Yardımcı şamanın düşman gözükme sorunu.

instancebase.cpp açılır ve aratılır

Kod:
BOOL CInstanceBase::IsSameEmpire(CInstanceBase& rkInstDst)
kod bloğu içersine eklenir.

Kod:
    if (strstr(rkInstDst.GetNameString(), "'s Destek") || strstr(GetNameString(), "'s Destek"))
        return TRUE;
4- yardımcı şamanın üzerinde bayrak gözükme fixi

instancebaseeffect.cpp açılır ve aratılır

Kod:
        if (pkInstMain->IsSameEmpire(*this))
            return;
değiştirilir.

Kod:
        if ((strstr(pkInstMain->GetNameString(), "'s Destek") || strstr(GetNameString(), "'s Destek"))){
            if (pkInstMain->m_dwEmpireID == m_dwEmpireID)
                return;
        }
        else{
            if (pkInstMain->IsSameEmpire(*this))
                return;
        }
5- yardımcı şamana vurma fixi.

char.cpp açılır ve aratılır (2 kere bu işlem uygulanır.)

Kod:
        addPacket.bPKMode = m_bPKMode;
değiştirilir.

Kod:
        if(IsSupport())
            addPacket.bPKMode = PK_MODE_PROTECT;
        else
            addPacket.bPKMode = m_bPKMode;

Önemli not: fixlerde yer alan Destek yazılarını supportsystem.cpp'den setname bloğunda sizde ne yazıyorsa ona göre değiştirmeniz gerekebilir , yardımcı şamanınızın adı size farklı şekilde ayarlanmış olabilir :)
 

REVOLTS

Diğerleri yalan olur, biz yanan.
Site Yetkilisi
Deneme Moderatör
Katılım
12 Ara 2015
Konular
77
Mesajlar
1,008
Reaksiyon Skoru
326
Başarım Puanı
159
MmoLira
194
DevLira
144
En İyi Cevap Puanı
0
Teşekkürler yaptın gine yapacağını :D
 

sananebak

Wrong Side of Heaven
TM Üye
Katılım
16 Eki 2009
Konular
56
Mesajlar
1,475
Reaksiyon Skoru
255
Online Süresi
38d 20h 37m
Başarım Puanı
169
Yaş
29
MmoLira
372
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
1- Target board bugu fixi (client source taraflı çözülmüştür.)

pythonplayerinput.cpp açılır ve aratılır

Kod:
void CPythonPlayer::OpenCharacterMenu(DWORD dwVictimActorID)
kod bloğu içersine eklenir.

Kod:
    if (strstr(pkInstTarget->GetNameString(), "'s Destek"))
        return;
2- Yardımcı şamanın içinden geçme fixi

instancebasebattle.cpp açılır ve aratılır

Kod:
        if( bUsingSkill && !rkActorEach.IsDoor() )
            continue;
altına eklenir.

Kod:
        if (strstr(pkInstEach->GetNameString(), "'s Destek"))
            continue;
3- Yardımcı şamanın düşman gözükme sorunu.

instancebase.cpp açılır ve aratılır

Kod:
BOOL CInstanceBase::IsSameEmpire(CInstanceBase& rkInstDst)
kod bloğu içersine eklenir.

Kod:
    if (strstr(rkInstDst.GetNameString(), "'s Destek") || strstr(GetNameString(), "'s Destek"))
        return TRUE;
4- yardımcı şamanın üzerinde bayrak gözükme fixi

instancebaseeffect.cpp açılır ve aratılır

Kod:
        if (pkInstMain->IsSameEmpire(*this))
            return;
değiştirilir.

Kod:
        if ((strstr(pkInstMain->GetNameString(), "'s Destek") || strstr(GetNameString(), "'s Destek"))){
            if (pkInstMain->m_dwEmpireID == m_dwEmpireID)
                return;
        }
        else{
            if (pkInstMain->IsSameEmpire(*this))
                return;
        }
5- yardımcı şamana vurma fixi.

char.cpp açılır ve aratılır (2 kere bu işlem uygulanır.)

Kod:
        addPacket.bPKMode = m_bPKMode;
değiştirilir.

Kod:
        if(IsSupport())
            addPacket.bPKMode = PK_MODE_PROTECT;
        else
            addPacket.bPKMode = m_bPKMode;

Önemli not: fixlerde yer alan Destek yazılarını supportsystem.cpp'den setname bloğunda sizde ne yazıyorsa ona göre değiştirmeniz gerekebilir , yardımcı şamanınızın adı size farklı şekilde ayarlanmış olabilir :)
Paylaşım için teşekkürler.
 

thehero09

Level 7
TM Üye
Katılım
21 Mar 2011
Konular
176
Mesajlar
1,840
Reaksiyon Skoru
167
Online Süresi
6d 12h 9m
Başarım Puanı
150
MmoLira
200
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Teşekkürler.
 

LauncherTV

Level 5
TM Üye
Üye
Katılım
22 Ara 2016
Konular
78
Mesajlar
672
Reaksiyon Skoru
95
Başarım Puanı
104
MmoLira
430
DevLira
9
En İyi Cevap Puanı
1
teşekkürler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 2, Üye: 1, Misafir: 1)

Üst