HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selam Aleykum
Arkadaşlar ben serverimin açılış tarihine kadar kimse girsin istemiyorum. Çözüm olarak kayıtları kapattım. Ama şimdi kayıtları açmak istiyorum ama kayıt olanlar servere giremesin. Sadece GM ler girebilsin. Sitede bu şekilde bir paylaşım gördüm fakat eski ve çalışmıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
Üstadlar sizlerede duyrulur.
@VINCHENZOO @Arcface @tatal
Arkadaşlar ben serverimin açılış tarihine kadar kimse girsin istemiyorum. Çözüm olarak kayıtları kapattım. Ama şimdi kayıtları açmak istiyorum ama kayıt olanlar servere giremesin. Sadece GM ler girebilsin. Sitede bu şekilde bir paylaşım gördüm fakat eski ve çalışmıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
Üstadlar sizlerede duyrulur.
@VINCHENZOO @Arcface @tatal
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Bunun Kısa Ve Öz Olarak Çözümü Var Quest Olarak
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
oyun içersinde
Kod:
/e bakim_var 1
Bu kodu yazarsanız oyuna sadece gmler girebilir
Kod:
/e bakim_var 0
Bu kodu yazarsanız oyuna herkes girebilir
Kod:
/e nick 1
Bunu yazarsanız oyuna gmler ver nickini yazdığınız kişi girebilir.
Bunun Kısa Ve Öz Olarak Çözümü Var Quest Olarak
oyun içersinde
Kod:
/e bakim_var 1
Bu kodu yazarsanız oyuna sadece gmler girebilir
Kod:
/e bakim_var 0
Bu kodu yazarsanız oyuna herkes girebilir
Kod:
/e nick 1
Bunu yazarsanız oyuna gmler ver nickini yazdığınız kişi girebilir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
oyun içersinde
Kod:
/e bakim_var 1
Bu kodu yazarsanız oyuna sadece gmler girebilir
Kod:
/e bakim_var 0
Bu kodu yazarsanız oyuna herkes girebilir
Kod:
/e nick 1
Bunu yazarsanız oyuna gmler ver nickini yazdığınız kişi girebilir.
https://forum.turkmmo.com/konu/2739194-bakim-var-questi-bakim-yaparken-oyuncular-giremesin-oyuna/
Çalışma mantığı bu değil mi... Komutları da... Çalışmıyor...
Çalışma mantığı bu değil mi... Komutları da... Çalışmıyor...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
