HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Haksız Yere Atılan Bir Ban Ve Hala Açılmadı , Swnin Durumu Ortada Belliki Hafta Sonu Onlinesi Bile 200-300 En Fazla , Keith Sunucusuyla İlgilenmekten Pidge-Hunk Sunucusuna Bakmıyosunuz Bile , Milletin Ticketlerine Cevap Vermiyosunuz ..
Enchantres Adlı Carımı Bu Swde Herkes Tanır Ve Herkes Bilir , Benim Kimseyle Kötü Yönde Münakaşam Olmadı Tüm Sw'ye Soralım Tek Bir Kişi Benim Carımdan Şikayetçi Olsun Süresiz Bannedleyin Carımı Ve Açmayın ..
Haksız Olan Ban BaronMURAT'ın Açmış Oldugu Sw'dir Ama Şöyle Bişeyde Var Siz Reklam Yapıldı Diyosunuz . Kanıt Yok Bişey Yok Elinizde . Ayrıca Öyle Bir Sw Açılmadan Kapandı Bunu Herkes İyi Bilir..
Hadi Biz Bu Yüzden ECRİLAY olarak Ban yemiş Olalım , Millete Efsun Botu Falan Diyip Mİlleti Galeyana Getiren Sizlersiniz . Bizim Ban Nedenimiz Başka Sw Açmak Ve Ely2 de Reklam Yapmaktır..
Haksızlık Bu ReLi Denicen Kullanıcının Balık Botundan Süresiz Ban Atıp Sonra 1 Ay İçinde Tekrar Açtınız..
Söyleyin Adelet Varmı Sizde ?
Hıı Eger Vicdanınız Rahatsa Sıkıntı Yok Açmayın Ban Affıda Yapmayın ..
Enchantres Adlı Carımı Bu Swde Herkes Tanır Ve Herkes Bilir , Benim Kimseyle Kötü Yönde Münakaşam Olmadı Tüm Sw'ye Soralım Tek Bir Kişi Benim Carımdan Şikayetçi Olsun Süresiz Bannedleyin Carımı Ve Açmayın ..
Haksız Olan Ban BaronMURAT'ın Açmış Oldugu Sw'dir Ama Şöyle Bişeyde Var Siz Reklam Yapıldı Diyosunuz . Kanıt Yok Bişey Yok Elinizde . Ayrıca Öyle Bir Sw Açılmadan Kapandı Bunu Herkes İyi Bilir..
Hadi Biz Bu Yüzden ECRİLAY olarak Ban yemiş Olalım , Millete Efsun Botu Falan Diyip Mİlleti Galeyana Getiren Sizlersiniz . Bizim Ban Nedenimiz Başka Sw Açmak Ve Ely2 de Reklam Yapmaktır..
Haksızlık Bu ReLi Denicen Kullanıcının Balık Botundan Süresiz Ban Atıp Sonra 1 Ay İçinde Tekrar Açtınız..
Söyleyin Adelet Varmı Sizde ?
Hıı Eger Vicdanınız Rahatsa Sıkıntı Yok Açmayın Ban Affıda Yapmayın ..
Haksız Yere Atılan Bir Ban Ve Hala Açılmadı , Swnin Durumu Ortada Belliki Hafta Sonu Onlinesi Bile 200-300 En Fazla , Keith Sunucusuyla İlgilenmekten Pidge-Hunk Sunucusuna Bakmıyosunuz Bile , Milletin Ticketlerine Cevap Vermiyosunuz ..
Enchantres Adlı Carımı Bu Swde Herkes Tanır Ve Herkes Bilir , Benim Kimseyle Kötü Yönde Münakaşam Olmadı Tüm Sw'ye Soralım Tek Bir Kişi Benim Carımdan Şikayetçi Olsun Süresiz Bannedleyin Carımı Ve Açmayın ..
Haksız Olan Ban BaronMURAT'ın Açmış Oldugu Sw'dir Ama Şöyle Bişeyde Var Siz Reklam Yapıldı Diyosunuz . Kanıt Yok Bişey Yok Elinizde . Ayrıca Öyle Bir Sw Açılmadan Kapandı Bunu Herkes İyi Bilir..
Hadi Biz Bu Yüzden ECRİLAY olarak Ban yemiş Olalım , Millete Efsun Botu Falan Diyip Mİlleti Galeyana Getiren Sizlersiniz . Bizim Ban Nedenimiz Başka Sw Açmak Ve Ely2 de Reklam Yapmaktır..
Haksızlık Bu ReLi Denicen Kullanıcının Balık Botundan Süresiz Ban Atıp Sonra 1 Ay İçinde Tekrar Açtınız..
Söyleyin Adelet Varmı Sizde ?
Hıı Eger Vicdanınız Rahatsa Sıkıntı Yok Açmayın Ban Affıda Yapmayın ..![]()
*** yazdım diye 2022 banladılar
metin2 türkte böyle bir şey görülmemiş .D banlarsın anlarımda 2022 nedir kınıyorum yonetımı sonra niye oyuncu kalmıyor kalmaz tabi
Moderatör tarafında düzenlendi:
Benim üzerimden yürümeyi ne zaman bırakcaksınız ecrilay loncası ? defalarca söledim size bi konuyu bilmeden atlamayın diye balık botundan diyosun botdan ban yesem açılmaaz dimi çarım akıl var mantık var kimse kimsenin babasının oğlu diil merak etme oyununa bak işine bak iso 1 sen 2 benim için sıkntı yok keyfinize bakın
