HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
hmm haklısın mantık ve sen tebrik edicektim sizi ama toplama konusuna girdiniz gerçekleri söylemek gerekti gerçekler acıdır bilirsin her konumuzda ağladığınız bitti şimdi konu açıp kendi konunuzda aklısıra bişeyler yazın gülüyorum sadece![]()
![]()
![]()
Phantoms ve QueeN'i anlarımda gidip Applause yazmışsın daha doğrusu yazmaya çalışıp yazamamışsın
Applause dediğin lonca kimdir kimlerden oluşur? Kırmızı bayrakta MASAL loncasına lonca savaşında yenildiği için 3-5 kişi sarı oldu sonradan oyunda varlıklarıyla yoklukları bir oldu sen kalkmış Applause'den adam topladın diyorsun
Heralde sende başkanın gibi oyunu bıraktığın için bu tür şeylerden haberin yok
Toplama dediğin loncalardan QueeN loncasının liderine hiç baktın mı siteden (SharkqLBoSS) ? Diğer lonca Phantoms'un da zaten kendilerinin olduğunu söylemişler
Konuya girip sırf kendi tarafımı savunacam diye rezil etmeye çalışıp kendi yazdığınla rezil olmak böyle bir şey heralde
Evet gerçekler acıdır bu yüzden bu yazdıkların bile sizin toplama bir lonca olduğunuzu ve dün kavga edip küfür ettiğiniz kişilerle ertesi gün barışıp tekrar loncanıza aldığınız gerçeğini değiştirmez
Tabii sen yine bizim loncaya kimi aldığımıza dostluğumuza karışamazsın felan diyebilirsin sizin loncaya alım ve dostluk anlayışınız dün birbirine çok ağır küfür edip ertesi gün barışıp loncaya almaksa karışamam tabi
Size bıraktığınız (!) oyun anlayışınızda başarılar 
Sende haklısın anlarsın ya gidip Applouse yazamıyorum tabi anlayan anlıyo
ve unutmaki siz oyuna oyun için bağlılıkla gele bilirsiniz biz yeni dostluklar kurar kafa dağıtır gideriz benim oyunu bırakmam seni neden bu kadar alaka etti bilmiyorum ama ben sadece dostlarıma laf ettirmem buda seni geriyosa eğer kargaşa çıkarmaya veyahut biraz daha düşünceli hareket etmen gerek muptezel lonca diyim kısaca size sizin kadar düşmek yakışmaz bize anladın sen yanlışını ...
iyi forumlar.
ve unutmaki siz oyuna oyun için bağlılıkla gele bilirsiniz biz yeni dostluklar kurar kafa dağıtır gideriz benim oyunu bırakmam seni neden bu kadar alaka etti bilmiyorum ama ben sadece dostlarıma laf ettirmem buda seni geriyosa eğer kargaşa çıkarmaya veyahut biraz daha düşünceli hareket etmen gerek muptezel lonca diyim kısaca size sizin kadar düşmek yakışmaz bize anladın sen yanlışını ...
iyi forumlar.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 26
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
