mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

xUSLANMAx(VaSaGGo) 6 - 0 PrejudiciaL

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Pleidas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 42
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Hep ön yargılı yaklaşıyorsun ben senin kimi aldığına karışmadım ki rakibim olarak görmüyorum dediğin loncayı kesmek için kalabalık olmayan loncana ordan burdan adam topluyorsun rakibin olarak görmediğin kişileri niye kesmek için bu tür bişey yapıyorsun demek istedim :D 1 saat kaçma kısmına gelirsek karşımızda toplama ve kalabalık bir lonca olduğu için ve sayımızda az olduğu için haliyle toplanmak için map değiştirdik siz bunu kaçma olarak algılamışsınız :D Ma
:):) haklısın bizim lonca sizin lonca gibi toplama :) sizinki [PHANTOMS-QUEN-APLOUSE -KIZILKURT VB.] bizim lonca [LANNİSTER-SCOUTS]
 
Hep ön yargılı yaklaşıyorsun ben senin kimi aldığına karışmadım ki rakibim olarak görmüyorum dediğin loncayı kesmek için kalabalık olmayan loncana ordan burdan adam topluyorsun rakibin olarak görmediğin kişileri niye kesmek için bu tür bişey yapıyorsun demek istedim :D 1 saat kaçma kısmına gelirsek karşımızda toplama ve kalabalık bir lonca olduğu için ve sayımızda az olduğu için haliyle toplanmak için map değiştirdik siz bunu kaçma olarak algılamışsınız :D Ma
:):) haklısın bizim lonca sizin lonca gibi toplama :) sizinki [PHANTOMS-QUEN-APLOUSE -KIZILKURT VB.] bizim lonca [LANNİSTER-SCOUTS]

Çok boş konuştuğun ne kadar belli ya sen daha yenisin herhalde :D Phantoms QueeN dediğin loncalara zaten bizim kendi loncalarımız Aplouse kim ya kendi kafanızdan yine yazıyosunuz senaryoyu, atayım taşı belki değer hesabı işinize bakın hadi ORANTISIZ GÜÇ ün tadına baktınız size o kadarı yeter fazlası zarar sonra lal olursunuz :cool:
 
Son düzenleme:
Yenileri sürekli yaratarak acınızı büyütmek istemiyoruz yakın tarihte sert bir şekilde attımız tüm vs lerde hüsrana uğrattığımız açıkca ortadadır. KIZILKURT lonca' sının gelenek haline getirdiği bahaneleriniz. Siz bizim rakibimiz değilsiniz çünkü o seviyeye gelemediniz ! :m06::005::005:

Evet yakın tarih ve hüsran açıkca ortada kb yanlış yazmış arkadaşlar


Skor. 15-1


Tekrar kb sen oyunu bırakmıştın küstüm küstüm oynamıcam diyerek değil mi kb sen vsyide bırakmıştın sadece afk bırakıyordun hesaplarını nasıl yakın tarih olucak kahretsin hep unutuyoruz biz bunları


^^tebrikler
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Evet yakın tarih ve hüsran açıkca ortada kb yanlış yazmış arkadaşlar


Skor. 15-1


Tekrar kb sen oyunu bırakmıştın küstüm küstüm oynamıcam diyerek değil mi kb sen vsyide bırakmıştın sadece afk bırakıyordun hesaplarını nasıl yakın tarih olucak kahretsin hep unutuyoruz biz bunları polatın yandan yemişi by


^^tebrikler
Gerektiği kadar seni kestim zaten :) Beni kesen adam sen değilsin kesmiş gibi övünüyorsun :) Kesen adamı ben kaça kaç kesmişim sorabilirmisin :D 15-1 :D
 

Çok boş konuştuğun ne kadar belli ya sen daha yenisin herhalde :D Phantoms QueeN dediğin loncalara zaten bizim kendi loncalarımız Aplouse kim ya kendi kafanızdan yine yazıyosunuz senaryoyu, atayım taşı belki değer hesabı işinize bakın hadi ORANTISIZ GÜÇ ün tadına baktınız size o kadarı yeter fazlası zarar sonra lal olursunuz :cool:

hmm haklısın mantık ve sen tebrik edicektim sizi ama toplama konusuna girdiniz gerçekleri söylemek gerekti gerçekler acıdır bilirsin her konumuzda ağladığınız bitti şimdi konu açıp kendi konunuzda aklısıra bişeyler yazın gülüyorum sadece :) :) ;)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst