mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

xUSLANMAx(VaSaGGo) 6 - 0 PrejudiciaL

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Pleidas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 42
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

geçmişten kalan konuları saat başı güncellemek gibi mi kardeş boş eleştiri gizli hayranlıktır yani gereksiz yorum atma bizim konulara :D
Yenileri sürekli yaratarak acınızı büyütmek istemiyoruz yakın tarihte sert bir şekilde attımız tüm vs lerde hüsrana uğrattığımız açıkca ortadadır. KIZILKURT lonca' sının gelenek haline getirdiği bahaneleriniz. Siz bizim rakibimiz değilsiniz çünkü o seviyeye gelemediniz ! :m06::005::005:
 
Son düzenleme:
Yenileri sürekli yaratarak acınızı büyütmek istemiyoruz yakın tarihte sert bir şekilde attımız tüm vs lerde hüsrana uğrattığımız açıkca ortadadır. KIZILKURT lonca' sının gelenek haline getirdiği bahaneleriniz. Siz bizim rakibimiz değilsiniz çünkü o seviyeye gelemediniz ! :m06::005::005:

Rakibiniz olamadığımız için mi sarı bayraktan mavi bayraktaki loncana adamları alıp toplama loncayla köy basıp daha sonra kendi köyünde kesilip yarısı yoktu çıkan oldu afk olanlar oldu gibi bahaneler üretiyorsun rakibiniz olamadığımız için mi sürekli oyundan senin yerine yaverin vs atalım mı yazıyor ve yine rakabiniz olamadığımız için mi kendini sürekli cevap verme laf sokma ihtiyacı içerisinde hissediyorsun :D Vs lerinde skor saydığın kişileri rakibim olarak görmüyorum demende çok samimice :cool:
 
Yenileri sürekli yaratarak acınızı büyütmek istemiyoruz yakın tarihte sert bir şekilde attımız tüm vs lerde hüsrana uğrattığımız açıkca ortadadır. KIZILKURT lonca' sının gelenek haline getirdiği huylarınızdan birşeydir bahaneleriniz. Siz bizim rakibimiz değilsiniz çünkü o seviyeye gelemediniz ! :m06::005::005:

Bireysel tüm olaylara niye KIZILKURT acısından bakıyosun sen kardeş. Çekemiyorsanız diyecek birşey yok demek ki loncamız iyi ses getirmiş ve ağzınızdan sakız gibi düşmüyor bu bizi ne kadar sevindiriyor bilemezsin iyi şeyler başarmışız demektir bu. seninde kalabalık ve güçlü bir loncan olsaydı loncanla anılırdın sürekli ama maalesef yok.

Ben sana Konya diyorum sen bana KIZILKURT diyorsun oldumu şimdi hiç :D

1-1 vs farklı şey ona göre eleştiri yap dediğim gibi boş eleştiri yapmayın lütfen
 
Harbi La Kac Aylık Bu Ws Yada Kimle Attın Benim Carlarım Senle Ws atmadıgı Kesin Ama Cidden Ws İstiyorsan Gec Kardeşim Z.çöl Boş :) Kusura Bakma Biraz Cesaret Patlaması Varsa Bide Sacma Sapan gecmiş Bura Yazılısını Atmış Eger Delinin Varsa Vidiolu Yap :)
 
Rakibiniz olamadığımız için mi sarı bayraktan mavi bayraktaki loncana adamları alıp toplama loncayla köy basıp daha sonra kendi köyünde kesilip yarısı yoktu çıkan oldu afk olanlar oldu gibi bahaneler üretiyorsun rakibiniz olamadığımız için mi sürekli oyundan senin yerine yaverin vs atalım mı yazıyor ve yine rakabiniz olamadığımız için mi kendini sürekli cevap verme laf sokma ihtiyacı içerisinde hissediyorsun :D Vs lerinde skor saydığın kişileri rakibim olarak görmüyorum demende çok samimice :cool:
Orda durucaksın sen benim kimi aldığıma karışamassın :D Biz istediğimiz bayrakta oluruz, istediğimiz loncaya girer çıkarız istediğimiz gibi baskın yaparız, Afk kalmasalara gelirsekde 1 saat kaçmadık biz sizin gibi sağa sola ordan oraya ordan oraya ısınlanmadık gittiğimiz yer belli. O gün yeterincede savastık kovaladık 24 saat sizinle savasıcak halimiz yok :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst