HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hep ön yargılı yaklaşıyorsun ben senin kimi aldığına karışmadım ki rakibim olarak görmüyorum dediğin loncayı kesmek için kalabalık olmayan loncana ordan burdan adam topluyorsun rakibin olarak görmediğin kişileri niye kesmek için bu tür bişey yapıyorsun demek istedim1 saat kaçma kısmına gelirsek karşımızda toplama ve kalabalık bir lonca olduğu için ve sayımızda az olduğu için haliyle toplanmak için map değiştirdik siz bunu kaçma olarak algılamışsınız
Ma
haklısın bizim lonca sizin lonca gibi toplama
sizinki [PHANTOMS-QUEN-APLOUSE -KIZILKURT VB.] bizim lonca [LANNİSTER-SCOUTS]
Hep ön yargılı yaklaşıyorsun ben senin kimi aldığına karışmadım ki rakibim olarak görmüyorum dediğin loncayı kesmek için kalabalık olmayan loncana ordan burdan adam topluyorsun rakibin olarak görmediğin kişileri niye kesmek için bu tür bişey yapıyorsun demek istedim1 saat kaçma kısmına gelirsek karşımızda toplama ve kalabalık bir lonca olduğu için ve sayımızda az olduğu için haliyle toplanmak için map değiştirdik siz bunu kaçma olarak algılamışsınız
Ma
haklısın bizim lonca sizin lonca gibi toplama
sizinki [PHANTOMS-QUEN-APLOUSE -KIZILKURT VB.] bizim lonca [LANNİSTER-SCOUTS]
Çok boş konuştuğun ne kadar belli ya sen daha yenisin herhalde
Phantoms QueeN dediğin loncalara zaten bizim kendi loncalarımız Aplouse kim ya kendi kafanızdan yine yazıyosunuz senaryoyu, atayım taşı belki değer hesabı işinize bakın hadi ORANTISIZ GÜÇ ün tadına baktınız size o kadarı yeter fazlası zarar sonra lal olursunuz 
Son düzenleme:
Yenileri sürekli yaratarak acınızı büyütmek istemiyoruz yakın tarihte sert bir şekilde attımız tüm vs lerde hüsrana uğrattığımız açıkca ortadadır. KIZILKURT lonca' sının gelenek haline getirdiği bahaneleriniz. Siz bizim rakibimiz değilsiniz çünkü o seviyeye gelemediniz ! :m06::005::005:
Evet yakın tarih ve hüsran açıkca ortada kb yanlış yazmış arkadaşlar
Skor. 15-1
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Tekrar kb sen oyunu bırakmıştın küstüm küstüm oynamıcam diyerek değil mi kb sen vsyide bırakmıştın sadece afk bırakıyordun hesaplarını nasıl yakın tarih olucak kahretsin hep unutuyoruz biz bunları
^^tebrikler
Moderatör tarafında düzenlendi:
Gerektiği kadar seni kestim zatenEvet yakın tarih ve hüsran açıkca ortada kb yanlış yazmış arkadaşlar
Skor. 15-1
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Tekrar kb sen oyunu bırakmıştın küstüm küstüm oynamıcam diyerek değil mi kb sen vsyide bırakmıştın sadece afk bırakıyordun hesaplarını nasıl yakın tarih olucak kahretsin hep unutuyoruz biz bunları polatın yandan yemişi by
^^tebrikler
Beni kesen adam sen değilsin kesmiş gibi övünüyorsun
Kesen adamı ben kaça kaç kesmişim sorabilirmisin
15-1 
Çok boş konuştuğun ne kadar belli ya sen daha yenisin herhaldePhantoms QueeN dediğin loncalara zaten bizim kendi loncalarımız Aplouse kim ya kendi kafanızdan yine yazıyosunuz senaryoyu, atayım taşı belki değer hesabı işinize bakın hadi ORANTISIZ GÜÇ ün tadına baktınız size o kadarı yeter fazlası zarar sonra lal olursunuz
![]()
hmm haklısın mantık ve sen tebrik edicektim sizi ama toplama konusuna girdiniz gerçekleri söylemek gerekti gerçekler acıdır bilirsin her konumuzda ağladığınız bitti şimdi konu açıp kendi konunuzda aklısıra bişeyler yazın gülüyorum sadece

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 26
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
