HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yakup yendinmi cervantesi
Kendınızı akıllı zannetmeyın yuco Madem ali sozunun erı 8 -2 oldugunda neden yan cizdi nıye bahaneler uretmeye basladı 5 muabetını actı sonra 5 i gectm 3 verıyım dedı demekkı varmıs demı boyle bısey ? yuco lafları gozlerınızle okunuyun kulagınızla dınleyın dıcem fakat ses degıl yazı oldugu ıcın umarım anlamıssındır .anlatabılmıssem ne mutlu bana her zaman burdayım
sen ordaki lafı iyi okumamıssn gene mı avans ıstıyorsn dedı 3 avans verıyım dedı onu ordaki herkes gördüama sen kendını avutma cabalarında oldugun için
yapacak bisi yok sunuda diyim sen önce bi actıgın konuya yazdıgın 5 avans verdi filan diyipde sonradan gelip 5 avans verdin diyorsun ya
cidden gülesim geliyor sana sımdılık benden bu kadar devamı yarın
![]()
Kendınızı akıllı zannetmeyın yuco Madem ali sozunun erı 8 -2 oldugunda neden yan cizdi nıye bahaneler uretmeye basladı 5 muabetını actı sonra 5 i gectm 3 verıyım dedı demekkı varmıs demı boyle bısey ? yuco lafları gozlerınızle okunuyun kulagınızla dınleyın dıcem fakat ses degıl yazı oldugu ıcın umarım anlamıssındır .anlatabılmıssem ne mutlu bana her zaman burdayım![]()
karadayı ben sana diyorum.ki ulan avansi sayacakdında neden konu acip yazdin ?
Madem Dun 5 - 0 kazandıysam neden bugun gelıp vs dıye ağladı ? demekkı ortada bişey var. şunuda eklıyım dun 1 bucuk saat boyunca aşşagıda vs vs dıye kukreyen adam ben vs yı kabul edıp karsısına gıdınce mı modemıne kedi kactı
cok enterasansınız ben sizi aydınlatayım mı dun neden gıttıgını ? bu benm tahmınım arkadası yoktu oyunda modem bahane oldu
onun ıcın
cok enterasansınız ben sizi aydınlatayım mı dun neden gıttıgını ? bu benm tahmınım arkadası yoktu oyunda modem bahane oldu
onun ıcın
karadayı ben sana diyorum.ki ulan avansi sayacakdında neden konu acip yazdin ?
Son düzenleme:
ya karadayı sen gidip konu acarsan adam tabi vs der o konuyu acmissan o verdigi avansida yazmissn o avans sayilmaz artik anladin mi canim 😆Madem Dun 5 - 0 kazandıysam neden bugun gelıp vs dıye ağladı ? demekkı ortada bişey var.
