Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Cervantes ( ) Versus Karadayı ( )

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Arthasss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 83
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

yuco sana gercek ney soylıyım mı Cervantes burda bu konuyu actıgında konu adı CERVANTES 10 KARADAYI 0 OLARAK ACTI Hani sözde prim yapacak ya aklı sıra.d.d.d herneyse aslı olmadıgı ııcn konu ısmını duzelttırdık yani alinin planları Cup dıye suya düştü ve Rezil olduguyla kaldı . Ben size ınsanlıgımı yaptım Sana ve ali'ye gecmiş olsun dıleklerımı sunuyorum tamam mı canm varmı baska soru ? bide suna deyınecegım madem ali sözumun erıyım ben adam gıbı adamım dıyor Neden KARADAYI 8 Cervantes 2 olarak acmadı ? bu mu sözunun erı şimdi :DD yuco benı guldurmeyın yada guldurun arada lazım oluyonuz .d
hmm :D canım benım :D ya :DDD devam et böyle mete :D belki biryerlere gelirsn :D + bırde kızlara kafa tutma sakın :D
 
yuco sana gercek ney soylıyım mı Cervantes burda bu konuyu actıgında konu adı CERVANTES 10 KARADAYI 0 OLARAK ACTI Hani sözde prim yapacak ya aklı sıra.d.d.d herneyse aslı olmadıgı ııcn konu ısmını duzelttırdık yani alinin planları Cup dıye suya düştü ve Rezil olduguyla kaldı . Ben size ınsanlıgımı yaptım Sana ve ali'ye gecmiş olsun dıleklerımı sunuyorum tamam mı canm varmı baska soru ? bide suna deyınecegım madem ali sözumun erıyım ben adam gıbı adamım dıyor Neden KARADAYI 8 Cervantes 2 olarak acmadı ? bu mu sözunun erı şimdi :DD yuco benı guldurmeyın yada guldurun arada lazım oluyonuz .d

ben adama dıyorm kı :D neden 5 avans verdı diye forumda konu acıp yazıorsun adam bana dıo kı 8-2 :D ya bi git ya güldürme gece gece sana tek bırsey dıyım böyle avutmaya devam et kendini başka yapacak biseyin yok :D
 
hakim ben sabahdan beri adama aynı lafları soylemekden bıktım adam farklı yönlere cekiyor sordugum soruları :D
 
Senınle mı attım vs yı yuco gerci ali ile konusmak ıstesem gelemez dogru ya zoruna gıdıp konuda hakaret ettıydı mecbur sen yazıyosun anlıyorum senıde .ali iletsin yaz sen ben cevaplarım .d Gereklı tum cevaplar bu konu ıcerısınde verıldı . sana zaten yuco
ben adama dıyorm kı :D neden 5 avans verdı diye forumda konu acıp yazıorsun adam bana dıo kı 8-2 :D ya bi git ya güldürme gece gece sana tek bırsey dıyım böyle avutmaya devam et kendini başka yapacak biseyin yok :D

Turkmmo Flood Engelleme

Aynı laf dedıgın sureklı bı yerden saptırıyosun aynı olan tek yerı var sonuc onu hıc bısey degıstıremez sende haklsn bi nebze :DDD
hakim ben sabahdan beri adama aynı lafları soylemekden bıktım adam farklı yönlere cekiyor sordugum soruları :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst