Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cervantes ( ) Versus Karadayı ( )

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Arthasss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 83
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yakup yendinmi cervantesi
 
Kendınızı akıllı zannetmeyın yuco Madem ali sozunun erı 8 -2 oldugunda neden yan cizdi nıye bahaneler uretmeye basladı 5 muabetını actı sonra 5 i gectm 3 verıyım dedı demekkı varmıs demı boyle bısey ? yuco lafları gozlerınızle okunuyun kulagınızla dınleyın dıcem fakat ses degıl yazı oldugu ıcın umarım anlamıssındır .anlatabılmıssem ne mutlu bana her zaman burdayım :)
sen ordaki lafı iyi okumamıssn gene mı avans ıstıyorsn dedı 3 avans verıyım dedı onu ordaki herkes gördü :D ama sen kendını avutma cabalarında oldugun için :D yapacak bisi yok sunuda diyim sen önce bi actıgın konuya yazdıgın 5 avans verdi filan diyipde sonradan gelip 5 avans verdin diyorsun ya :D cidden gülesim geliyor sana sımdılık benden bu kadar devamı yarın :D
 
Kendınızı akıllı zannetmeyın yuco Madem ali sozunun erı 8 -2 oldugunda neden yan cizdi nıye bahaneler uretmeye basladı 5 muabetını actı sonra 5 i gectm 3 verıyım dedı demekkı varmıs demı boyle bısey ? yuco lafları gozlerınızle okunuyun kulagınızla dınleyın dıcem fakat ses degıl yazı oldugu ıcın umarım anlamıssındır .anlatabılmıssem ne mutlu bana her zaman burdayım :)

karadayı ben sana diyorum.ki ulan avansi sayacakdında neden konu acip yazdin ?
 
Madem Dun 5 - 0 kazandıysam neden bugun gelıp vs dıye ağladı ? demekkı ortada bişey var. şunuda eklıyım dun 1 bucuk saat boyunca aşşagıda vs vs dıye kukreyen adam ben vs yı kabul edıp karsısına gıdınce mı modemıne kedi kactı :D cok enterasansınız ben sizi aydınlatayım mı dun neden gıttıgını ? bu benm tahmınım arkadası yoktu oyunda modem bahane oldu :) onun ıcın
karadayı ben sana diyorum.ki ulan avansi sayacakdında neden konu acip yazdin ?
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst