HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
evet bildiğiniz üzere kanı kaynayan genç arkadaşlarımızdan birisi vs vs diye geziyor. dün gece vs atıcaktık nasip olmadı dün gece kendısıne 5 avans verdım foruma atılmayan vsnın fotoğraflarını kesmişcesine attı. bugun ki vs mızde avans felan vermedım yazmadım da bıre bıre konusmalarda vardır 3-3 olunca 19 20 k yemeye başlayınca 8-3 ben avanssız atmamda atmam dedi bari 3 veereyim gönlün olsun dedim kabul etmedi olmayan skorlar yazılırsa sanırım bu benımde hakkım kaçtı sonuçta vsden aslını ınkar eden varsa mantık içeren açıklamalar beklerım . vs için bi saat 45 dakika bekletmeside cabası he kendi item aldıgı arkadasıda avans dediğini görmedim bugün dedi konusmalarıda atabılırım iyi forumlar ^^
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Moderatör tarafında düzenlendi:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Kardeşim hayırlı oğurlu olsun. Kendi kazanmış gibi sevinsinvs turnuvasından sonra bıraktıgın oyun mu moruk
bahane üreten yokneyse onları söylüyorum cervo suan pes oynuyor
malum lonnelyi kesıp aldıgı ps3
D
kanki boşver ugraşmaya deymez
en son sende böyle zıpzıplık yaparken 15-1 kesildin ve vs yı oyunu bıraktın ne hikmetse. arkadaşında 3-3 olunca 8-3 avansta avans yoksa atmam demeye başladı bak ben olan biteni konusmalarla ve anlatımlarımla açıklamışım olmayan olayları anlatıp kendımı sizofrenliğe vurmamışım küçük polatUlan ne biçim adamsın helal sana kimseye sayı vermiyon nasıl kestin sen lan neler yapıyosun. Silah takmadan zırh takamdan adam biçiyo
Offf abi bizede öğret bişeyler
![]()
Hadi uzatma yenemiyosun nelerin ss atıyosun
![]()
Ulan ne biçim adamsın helal sana kimseye sayı vermiyon nasıl kestin sen lan neler yapıyosun. Silah takmadan zırh takamdan adam biçiyo
Offf abi bizede öğret bişeyler
Hadi uzatma yenemiyosun nelerin ss atıyosun 
en son sende böyle zıpzıplık yaparken 15-1 kesildin ve vs yı oyunu bıraktın ne hikmetse. arkadaşında 3-3 olunca 8-3 avansta avans yoksa atmam demeye başladı bak ben olan biteni konusmalarla ve anlatımlarımla açıklamışım olmayan olayları anlatıp kendımı sizofrenliğe vurmamışım küçük polatUlan ne biçim adamsın helal sana kimseye sayı vermiyon nasıl kestin sen lan neler yapıyosun. Silah takmadan zırh takamdan adam biçiyo
Offf abi bizede öğret bişeyler
![]()
Hadi uzatma yenemiyosun nelerin ss atıyosun
![]()


neyse onları söylüyorum cervo suan pes oynuyor