berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cervantes ( ) Versus Karadayı ( )

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Arthasss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 83
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

evet bildiğiniz üzere kanı kaynayan genç arkadaşlarımızdan birisi vs vs diye geziyor. dün gece vs atıcaktık nasip olmadı dün gece kendısıne 5 avans verdım foruma atılmayan vsnın fotoğraflarını kesmişcesine attı. bugun ki vs mızde avans felan vermedım yazmadım da bıre bıre konusmalarda vardır 3-3 olunca 19 20 k yemeye başlayınca 8-3 ben avanssız atmamda atmam dedi bari 3 veereyim gönlün olsun dedim kabul etmedi olmayan skorlar yazılırsa sanırım bu benımde hakkım kaçtı sonuçta vsden aslını ınkar eden varsa mantık içeren açıklamalar beklerım . vs için bi saat 45 dakika bekletmeside cabası he kendi item aldıgı arkadasıda avans dediğini görmedim bugün dedi konusmalarıda atabılırım iyi forumlar ^^









 
Moderatör tarafında düzenlendi:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

:D Ulan ne biçim adamsın helal sana kimseye sayı vermiyon nasıl kestin sen lan neler yapıyosun. Silah takmadan zırh takamdan adam biçiyo :D Offf abi bizede öğret bişeyler :D :D Hadi uzatma yenemiyosun nelerin ss atıyosun :D
en son sende böyle zıpzıplık yaparken 15-1 kesildin ve vs yı oyunu bıraktın ne hikmetse. arkadaşında 3-3 olunca 8-3 avansta avans yoksa atmam demeye başladı bak ben olan biteni konusmalarla ve anlatımlarımla açıklamışım olmayan olayları anlatıp kendımı sizofrenliğe vurmamışım küçük polat :(
:D Ulan ne biçim adamsın helal sana kimseye sayı vermiyon nasıl kestin sen lan neler yapıyosun. Silah takmadan zırh takamdan adam biçiyo :D Offf abi bizede öğret bişeyler :D :D Hadi uzatma yenemiyosun nelerin ss atıyosun :D
 
:D Ulan ne biçim adamsın helal sana kimseye sayı vermiyon nasıl kestin sen lan neler yapıyosun. Silah takmadan zırh takamdan adam biçiyo :D Offf abi bizede öğret bişeyler :D :D Hadi uzatma yenemiyosun nelerin ss atıyosun :D
en son sende böyle zıpzıplık yaparken 15-1 kesildin ve vs yı oyunu bıraktın ne hikmetse. arkadaşında 3-3 olunca 8-3 avansta avans yoksa atmam demeye başladı bak ben olan biteni konusmalarla ve anlatımlarımla açıklamışım olmayan olayları anlatıp kendımı sizofrenliğe vurmamışım küçük polat :(
 
AMACINA ULASAMADIN AMACIN PRIMDI GECMIS OLSUN HEE BU ARADA BENI BEKLETTI DEMISSIN - BENDE SENI BEKLEDIM ? BUGUN VE DUN !!! AL BUDA KANIT CERVOCUGUM
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst