mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Cervantes ( ) Versus Karadayı ( )

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Arthasss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 83
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

AMACINA ULASAMADIN AMACIN PRIMDI GECMIS OLSUN HEE BU ARADA BENI BEKLETTI DEMISSIN - BENDE SENI BEKLEDIM ? BUGUN VE DUN !!! AL BUDA KANIT CERVOCUGUM
kanıt dediğin resimi ben uzun konusması halinde atmışım zaten neyin kanıtı anlamadım ayrıca ben inkar etmedim birşeyi internet baglantımda sorun vardı sheqildark a pm attırdım giremediğimi internetimde problem oldugunu bekletmeden bak bunu inkar edersen bunuda atabilirim oda almı ş konuşmayı atmıştı pek zor birşey değil dediğim gibi şizofrenliğin lüzumu yok olmayan olaylardan bahsetmenin konuşmanın öyle göstermeye çalışmanın
 
en son sende böyle zıpzıplık yaparken 15-1 kesildin ve vs yı oyunu bıraktın ne hikmetse. arkadaşında 3-3 olunca 8-3 avansta avans yoksa atmam demeye başladı bak ben olan biteni konusmalarla ve anlatımlarımla açıklamışım olmayan olayları anlatıp kendımı sizofrenliğe vurmamışım küçük polat :(
Ulan :D :D Çok rezilsin yaa :D 3 bile olamadın 3 kez mi kestin video mu yükleyek illa :D Ulan rezil herif :D Sen kimsin ki beni kesecen kos koca serverden item toplayıp atıyosunuz. Ha bu arada sen kesmedin baskası kesti. Kesen karakter de benden 15.1 yendiğim bi insan yani farketmez :D Hadi git benide 25.1 yenmişindir sen sayıları değişik sayıyon da :D 2 kez yenersen 5 filan diye sayıcan diye korkar olduk :D
 
Şuan Senın zoruna gıden skor :) 8 -2 kesılmedıgın anlamına gelmez oyuncuların hepsı ordaydı neyın ne oldugunu zaten bılıyolar senın haykırış seslerını ordakı herkes duydu .d cervocugum sen avans verecek kdar buyumedın anlatabılıyom mu ? Konu orgınalı budur yalan yanlıs acmayın :) gercekler acıdır cervo http://www.turkmmo.com/resimler-ve-videolar-keith-elym2/3470814-ookaradayioo-8-cervantes-2-a.html
kanıt dediğin resimi ben uzun konusması halinde atmışım zaten neyin kanıtı anlamadım ayrıca ben inkar etmedim birşeyi internet baglantımda sorun vardı sheqildark a pm attırdım giremediğimi internetimde problem oldugunu bekletmeden bak bunu inkar edersen bunuda atabilirim oda almı ş konuşmayı atmıştı pek zor birşey değil dediğim gibi şizofrenliğin lüzumu yok olmayan olaylardan bahsetmenin konuşmanın öyle göstermeye çalışmanın
 
Son düzenleme:
[FONT=&quot]Ulan :D :D Çok rezilsin yaa :D 3 bile olamadın 3 kez mi kestin video mu yükleyek illa :D Ulan rezil herif :D Sen kimsin ki beni kesecen kos koca serverden item toplayıp atıyosunuz. Ha bu arada sen kesmedin baskası kesti. Kesen karakter de benden 15.1 yendiğim bi insan yani farketmez :D Hadi git benide 25.1 yenmişindir sen sayıları değişik sayıyon da :D 2 kez yenersen 5 filan diye sayıcan diye korkar olduk :D[/FONT]


tokatcı ali :DDDDDDDDD
goab7R.png
 
Son düzenleme:
Ulan :D :D Çok rezilsin yaa :D 3 bile olamadın 3 kez mi kestin video mu yükleyek illa :D Ulan rezil herif :D Sen kimsin ki beni kesecen kos koca serverden item toplayıp atıyosunuz. Ha bu arada sen kesmedin baskası kesti. Kesen karakter de benden 15.1 yendiğim bi insan yani farketmez :D Hadi git benide 25.1 yenmişindir sen sayıları değişik sayıyon da :D 2 kez yenersen 5 filan diye sayıcan diye korkar olduk :D
ya loneli neden kendini ifşa ediyosun bıraktım kendı çarımla atmıyorum daha cok rezıl etmemek adına baskalarının hesaplarına giriyorum demeye getiriyosun bak ben size 10-0 kestım demedım açıklamamda gereken yazıyor şizofren gibi bugunde konu açılınca ee bizde salak yada akli dengesi yerinde olmayan insanlar değiliz gereken cevabı insanların okuması adına vericez küçük polat gidermisin şoplu oyun fotoğrafın yokken senınle konuşmak sarmıyor
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst