HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba
uzun zamandır gözlemlediğim hataları bildirmek istiyorum detaylar ;
1.) [Hata]: Kırmızı otlar birleşmiyor
2.) [Hata]: Noel ağacından alınan nesnelerin bazıları çalışmıyor (Beceri ustası kağıdı vb.)
3.) [Hata]: Örümcek zindanında (örümcek barones kapısı) hesaplar bugda kalabiliyor (nadir)
4.) [Hata]: Genel depocu helende bulunan ''beceri sıfırlama kağıdı'' işlev görmüyor onu kullansan bile skilleri 17 de açmıyor.
5.) [Hata]: CH1 'de oyun atma yaşanıyor (çok nadir)
6.) [Hata]: Levinin yüzüğü ve kahramanlık sembolleri birleşmiyor
7.)[Hata]: Zelkova dalı birleşmiyor
8.) [Hata]: Depo şifresi değişmiyor
9.) [Öneri]: Güvenli giriş sistemi aktif olmalı
10.)[Öneri]: Bildiğiniz üzere hesabımı dondur seçeneği bayadır aktif benim önerim şudur hesabımı dondur dediğimizde hesaba kayıtlı mail adresine bir onay kodu gelmeli hem böylelikle dolandırıcılıklarında önüne geçilmiş olur diye düşünüyorum.
11.)[Öneri]: Bildiğiniz üzere biyolog görevlerinin zamanında değişiklik oldu eskiden 12 saatte -24 saat arası veriliyordu şuan 1 saat içerisinde verebiliyoruz , ilk görevde yani ork dişi görevinde başarı yüzdesi yazıyor benim önerim şudurki tüm görevlerde başarı yüzdesi yazmalı diye düşünüyorum hayırlı çalışmalar diliyorum.
Daha iyi bir oyun için el ele dostlarım :smile:
@Shorty; @admin; @WarCode;
nerde dandık hata varsa bıldırmısınız masallah ama benım ve mılletın kaybolan t lerı itemlerını takan yok onları neden bıldır mıyor sunuz
nerde dandık hata varsa bıldırmısınız masallah ama benım ve mılletın kaybolan t lerı itemlerını takan yok onları neden bıldır mıyor sunuz
Dandik hatalar değil dostum hata hatadır bende oyuncuyum bende t kaybı yaşadım bende bekliyorum herkes gibi seninde sabırlı olman gerekmekte.
Depoya yang koyabilme özelliğini ile birlikte depo şifresi değiştirme hatasında düzeltilecektir.
Teşekkürler.
Zaten bi çarı tatil moduna almak için çarın kayıtlı olduğu msn'ye onay mesajı gönderiliyor eğer o mesajı onaylamazsan çarın tatil moduna girmiyor.
Eskiden böyle bir uygulama yok idi bilgilendirdiğin için teşekkürler.
Benim de itemler düşürdüğüm lider notları da kayboldu ama dedigim olay 2 ay falan oldu ben gidenleri geri istemiyom sadece hatalar düzetilsin yeter ii günler dilerim
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 777
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 23K
