HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba
uzun zamandır gözlemlediğim hataları bildirmek istiyorum detaylar ;
1.) [Hata]: Kırmızı otlar birleşmiyor
2.) [Hata]: Noel ağacından alınan nesnelerin bazıları çalışmıyor (Beceri ustası kağıdı vb.)
3.) [Hata]: Örümcek zindanında (örümcek barones kapısı) hesaplar bugda kalabiliyor (nadir)
4.) [Hata]: Genel depocu helende bulunan ''beceri sıfırlama kağıdı'' işlev görmüyor onu kullansan bile skilleri 17 de açmıyor.
5.) [Hata]: CH1 'de oyun atma yaşanıyor (çok nadir)
6.) [Hata]: Levinin yüzüğü ve kahramanlık sembolleri birleşmiyor
7.)[Hata]: Zelkova dalı birleşmiyor
8.) [Hata]: Depo şifresi değişmiyor
9.) [Hata]: At ismini değiştikten sonra 1-2 gün içerisinde aynı ismi tekrar dönüyor
10.) [Hata]: Doyum paperdeki yeni kısma giderken verdiği geçit bileti ne yere atılabiliyor , ticaret edilebiliyor nede depoya konabiliyor.
11.)[Hata]: Çözme vslerde donuyor (nadir)
12.) [Hata]: Markette bulunan ''Kristal Satın Al'' seçeneğine tıklanmıyor düzeltilmesi gerekmekte.
13.) [Kritik Hata]: Son zamanlarda item kaybolması arttı bununla ilgili bir iyileştirme veya değişiklik yapılmalı diye düşünüyorum.
14.) [Öneri]: Güvenli giriş sistemi aktif olmalı
15.)[Öneri]: Bildiğiniz üzere hesabımı dondur seçeneği bayadır aktif benim önerim şudur hesabımı dondur dediğimizde hesaba kayıtlı mail adresine bir onay kodu gelmeli hem böylelikle dolandırıcılıklarında önüne geçilmiş olur diye düşünüyorum.
16.)[Öneri]: Cellatcık mühürü markete eklenmeli diye düşünüyorum.
17.)[Öneri]: Nesne markette bazı nesnelerin isimleri hatalı düzeltilmeli (coşku ayakkabısı ve küreler vb.)
18.)[Öneri]: Bildiğiniz üzere biyolog görevlerinin zamanında değişiklik oldu eskiden 12 saatte -24 saat arası veriliyordu şuan 1 saat içerisinde verebiliyoruz , ilk görevde yani ork dişi görevinde başarı yüzdesi yazıyor benim önerim şudurki tüm görevlerde başarı yüzdesi yazmalı diye düşünüyorum.
19.) [Öneri]: Ejderha taşı parçaları sunucudan tamamen kaldırılmalı (zaten damage oranları şuanlık gayet iyi durumda.)
20.) [Öneri]: Oyuna Ping Göstergesi getirilebilir(sağ yada sol köşeye çok yer tutmayacak şekilde)
21.) [Öneri]: Mevcut petleri saydam-içinden geçirilebilir yapıp düz vuruş yapan karakterlerin engellenmesini engelleyebiliriz
22.) [Öneri]: Çeşitlilik Açısından Tekrardan A-B-C Turkuaz Zırhlarının Birbirinden farklı özelliklerle Aktif edilmeli diye düşünüyorum.
23.) [Öneri]: Her bayrağın 1.köyünde bulunan kayadan farklı bonuslar geliyordu.Buna tekrar dönülmeli diye düşünüyorum.
24.)[Öneri]: Azrail vb Bosslardan tekrardan değerli eşya düşücek şekilde ayarlanmalı diye düşünüyorum.
25.)[Öneri]: Nesne markette oluşturduğumuz özel nesneleri geri silemiyoruz.Orası bir müddet sonra çoğalıyor ve karışıklığa sebep oluyor oluşturduğumuz özel nesnelere silme seçeneği eklenmeli diye düşünüyorum.
26.) [Öneri]: Güneş kılıcı , Ejderha tanrısı palası silahlarına ortalama ve beceri gelmeli diye düşünüyorum.
27:[Öneri]: Siteden hesabımıza giriş yaptığımızda ''Kontrol Paneli'' bölümüne Hesabımı bugdan kurtar tarzında birşey eklenmeli diye düşünüyorum hesabımız bugda kaldığında direk siteden girip böylelikle kurtarabilelim diye düşünüyorum.
Daha iyi bir oyun için el ele dostlarım :smile:
@Shorty; @admin; @WarCode;
uzun zamandır gözlemlediğim hataları bildirmek istiyorum detaylar ;
1.) [Hata]: Kırmızı otlar birleşmiyor
2.) [Hata]: Noel ağacından alınan nesnelerin bazıları çalışmıyor (Beceri ustası kağıdı vb.)
3.) [Hata]: Örümcek zindanında (örümcek barones kapısı) hesaplar bugda kalabiliyor (nadir)
4.) [Hata]: Genel depocu helende bulunan ''beceri sıfırlama kağıdı'' işlev görmüyor onu kullansan bile skilleri 17 de açmıyor.
5.) [Hata]: CH1 'de oyun atma yaşanıyor (çok nadir)
6.) [Hata]: Levinin yüzüğü ve kahramanlık sembolleri birleşmiyor
7.)[Hata]: Zelkova dalı birleşmiyor
8.) [Hata]: Depo şifresi değişmiyor
9.) [Hata]: At ismini değiştikten sonra 1-2 gün içerisinde aynı ismi tekrar dönüyor
10.) [Hata]: Doyum paperdeki yeni kısma giderken verdiği geçit bileti ne yere atılabiliyor , ticaret edilebiliyor nede depoya konabiliyor.
11.)[Hata]: Çözme vslerde donuyor (nadir)
12.) [Hata]: Markette bulunan ''Kristal Satın Al'' seçeneğine tıklanmıyor düzeltilmesi gerekmekte.
13.) [Kritik Hata]: Son zamanlarda item kaybolması arttı bununla ilgili bir iyileştirme veya değişiklik yapılmalı diye düşünüyorum.
14.) [Öneri]: Güvenli giriş sistemi aktif olmalı
15.)[Öneri]: Bildiğiniz üzere hesabımı dondur seçeneği bayadır aktif benim önerim şudur hesabımı dondur dediğimizde hesaba kayıtlı mail adresine bir onay kodu gelmeli hem böylelikle dolandırıcılıklarında önüne geçilmiş olur diye düşünüyorum.
16.)[Öneri]: Cellatcık mühürü markete eklenmeli diye düşünüyorum.
17.)[Öneri]: Nesne markette bazı nesnelerin isimleri hatalı düzeltilmeli (coşku ayakkabısı ve küreler vb.)
18.)[Öneri]: Bildiğiniz üzere biyolog görevlerinin zamanında değişiklik oldu eskiden 12 saatte -24 saat arası veriliyordu şuan 1 saat içerisinde verebiliyoruz , ilk görevde yani ork dişi görevinde başarı yüzdesi yazıyor benim önerim şudurki tüm görevlerde başarı yüzdesi yazmalı diye düşünüyorum.
19.) [Öneri]: Ejderha taşı parçaları sunucudan tamamen kaldırılmalı (zaten damage oranları şuanlık gayet iyi durumda.)
20.) [Öneri]: Oyuna Ping Göstergesi getirilebilir(sağ yada sol köşeye çok yer tutmayacak şekilde)
21.) [Öneri]: Mevcut petleri saydam-içinden geçirilebilir yapıp düz vuruş yapan karakterlerin engellenmesini engelleyebiliriz
22.) [Öneri]: Çeşitlilik Açısından Tekrardan A-B-C Turkuaz Zırhlarının Birbirinden farklı özelliklerle Aktif edilmeli diye düşünüyorum.
23.) [Öneri]: Her bayrağın 1.köyünde bulunan kayadan farklı bonuslar geliyordu.Buna tekrar dönülmeli diye düşünüyorum.
24.)[Öneri]: Azrail vb Bosslardan tekrardan değerli eşya düşücek şekilde ayarlanmalı diye düşünüyorum.
25.)[Öneri]: Nesne markette oluşturduğumuz özel nesneleri geri silemiyoruz.Orası bir müddet sonra çoğalıyor ve karışıklığa sebep oluyor oluşturduğumuz özel nesnelere silme seçeneği eklenmeli diye düşünüyorum.
26.) [Öneri]: Güneş kılıcı , Ejderha tanrısı palası silahlarına ortalama ve beceri gelmeli diye düşünüyorum.
27:[Öneri]: Siteden hesabımıza giriş yaptığımızda ''Kontrol Paneli'' bölümüne Hesabımı bugdan kurtar tarzında birşey eklenmeli diye düşünüyorum hesabımız bugda kaldığında direk siteden girip böylelikle kurtarabilelim diye düşünüyorum.
Daha iyi bir oyun için el ele dostlarım :smile:
@Shorty; @admin; @WarCode;
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
İlginiz için teşekkürler konuyla ilgileniyorum
[Öneri]Oyuna Ping Göstergesi getirilebilir(sağ yada sol köşeye çok yer tutmayacak şekilde)
[Öneri] Mevcut petleri saydam-içinden geçirilebilir yapıp düz vuruş yapan karakterlerin engellenmesini engelleyebiliriz
[Öneri] Çeşitlilik Açısından Tekrardan A-B-C Turkuaz Zırhlarının Birbirinden farklı özelliklerle Aktif edilmesi
[Öneri] Her biyolog görevinde başarı oranı % kaç ise orada yukarıda belirtilmesini
[Öneri] Her bayrağın 1.köyünde bulunan kayadan farklı bonuslar geliyordu.Buna tekrar dönülmesini
[Öneri] Azrail vb Bosslardan tekrardan değerli eşya düşücek şekilde ayarlanması
Aklıma geldikçe yazarım @WarCode ;
Merhaba
uzun zamandır gözlemlediğim hataları bildirmek istiyorum detaylar ;
1.) [Hata]: Kırmızı otlar birleşmiyor
2.) [Hata]: Noel ağacından alınan nesnelerin bazıları çalışmıyor (Beceri ustası kağıdı vb.)
3.) [Hata]: Örümcek zindanında (örümcek barones kapısı) hesaplar bugda kalabiliyor (nadir)
4.) [Hata]: Genel depocu helende bulunan ''beceri sıfırlama kağıdı'' işlev görmüyor onu kullansan bile skilleri 17 de açmıyor.
5.) [Hata]: CH1 'de oyun atma yaşanıyor (çok nadir)
6.) [Hata]: Levinin yüzüğü ve kahramanlık sembolleri birleşmiyor
7.)[Hata]: Zelkova dalı birleşmiyor
8.) [Hata]: Depo şifresi değişmiyor
9.) [Öneri]: Güvenli giriş sistemi aktif olmalı
10.)[Öneri]: Bildiğiniz üzere hesabımı dondur seçeneği bayadır aktif benim önerim şudur hesabımı dondur dediğimizde hesaba kayıtlı mail adresine bir onay kodu gelmeli hem böylelikle dolandırıcılıklarında önüne geçilmiş olur diye düşünüyorum.
11.)[Öneri]: Bildiğiniz üzere biyolog görevlerinin zamanında değişiklik oldu eskiden 12 saatte -24 saat arası veriliyordu şuan 1 saat içerisinde verebiliyoruz , ilk görevde yani ork dişi görevinde başarı yüzdesi yazıyor benim önerim şudurki tüm görevlerde başarı yüzdesi yazmalı diye düşünüyorum hayırlı çalışmalar diliyorum.
Daha iyi bir oyun için el ele dostlarım :smile:
@Shorty; @admin; @WarCode;
Belirttiğin hatalar ve önerilerin için teşekkürler.
İlgili yetkililer gerekli incelemeleri yapıp iyileştirme yapılabilir.
8.) [Hata]: Depo şifresi değişmiyor
10.)[Öneri]: Bildiğiniz üzere hesabımı dondur seçeneği bayadır aktif benim önerim şudur hesabımı dondur dediğimizde hesaba kayıtlı mail adresine bir onay kodu gelmeli hem böylelikle dolandırıcılıklarında önüne geçilmiş olur diye düşünüyorum.
Depoya yang koyabilme özelliğini ile birlikte depo şifresi değiştirme hatasında düzeltilecektir.
Zaten bi çarı tatil moduna almak için çarın kayıtlı olduğu msn'ye onay mesajı gönderiliyor eğer o mesajı onaylamazsan çarın tatil moduna girmiyor.
Son düzenleme:
Merhaba
uzun zamandır gözlemlediğim hataları bildirmek istiyorum detaylar ;
1.) [Hata]: Kırmızı otlar birleşmiyor
2.) [Hata]: Noel ağacından alınan nesnelerin bazıları çalışmıyor (Beceri ustası kağıdı vb.)
3.) [Hata]: Örümcek zindanında (örümcek barones kapısı) hesaplar bugda kalabiliyor (nadir)
4.) [Hata]: Genel depocu helende bulunan ''beceri sıfırlama kağıdı'' işlev görmüyor onu kullansan bile skilleri 17 de açmıyor.
5.) [Hata]: CH1 'de oyun atma yaşanıyor (çok nadir)
6.) [Hata]: Levinin yüzüğü ve kahramanlık sembolleri birleşmiyor
7.)[Hata]: Zelkova dalı birleşmiyor
8.) [Hata]: Depo şifresi değişmiyor
9.) [Öneri]: Güvenli giriş sistemi aktif olmalı
10.)[Öneri]: Bildiğiniz üzere hesabımı dondur seçeneği bayadır aktif benim önerim şudur hesabımı dondur dediğimizde hesaba kayıtlı mail adresine bir onay kodu gelmeli hem böylelikle dolandırıcılıklarında önüne geçilmiş olur diye düşünüyorum.
11.)[Öneri]: Bildiğiniz üzere biyolog görevlerinin zamanında değişiklik oldu eskiden 12 saatte -24 saat arası veriliyordu şuan 1 saat içerisinde verebiliyoruz , ilk görevde yani ork dişi görevinde başarı yüzdesi yazıyor benim önerim şudurki tüm görevlerde başarı yüzdesi yazmalı diye düşünüyorum hayırlı çalışmalar diliyorum.
Daha iyi bir oyun için el ele dostlarım :smile:
@Shorty; @admin; @WarCode;
Ayriyetten Kaybolan İtemlerle İlgili bir çalışma yapılmadı henüz
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 777
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 23K

