mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

BlackDragonx61 |Emek |Ws'lik SF + |Source

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan blackdragonx61
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 400
  • Görüntüleme Görüntüleme 49K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Dediğinin bazı kısımlarına katılıyorum ve asıl source olarak bunun verildiğini sanmıyorum ve eklemek istiyorum sourceye bu gece başlayıp yarına kadar bitirecem inş full src paylaşırım eğer uğraşılacak bir src ise.


Bana Kalırsa Uğraşılmaz Nedeni İse Bütün Dosyaları açıp Reklamlarımı kaldıracaksın ? yoksa SRC de düzgün hatasız işlemmi ?
hata oranı %100 , Build Etme Oranı %0 Paylaşılan SRC Farklı ilk baştaki SRC büyük ihtimal :) Hatalı <3
 
Burada Boş Muhabbet Yapmayın files İyi Güzel Tamam Yararına Paylaştınız Siz Satarkendemi Bu Sourceyi Kullanıyordunuz yoksa Kendinizin Hatalarını Çözüp demi Satıyordunuz Şimdi Geldiniz Paylaştınız Fakat Artık Satarken Ne Kullandınız Burda ne Kullandınız bilinmez.

Bu Forumda bilgili Bilgisiz bir Çok İnsan Evladı Var Adam gelmiş Lisanslı Game Paylaşıyor SRC paylaşıyor Biraz Kontrol Ettimde Tamamen Reklam Dolu SRC ve Tamameeen Reklam Burda Source Build Etmeyi Bilmeyen , Lisans Kaldırmayı Bilmeyen Bir çok insan var Bunlara Yardımcı Olmak yerine Filesi Paylaşıp Salmakmıdır bu ? Üşeniyosan Gir Bari Forumun Linkini Ver Burdan Yardım alabilirsiniz diye. Paylaşıpta Çekilmez Olmuyor Anladınız değilmi ?

Valla tahacim dünden beri kendimi yırtıyorum ipleyen yok. Bende sourceyi derleyip skype adresinden bilgisi olmayan arkadaşlarla paylaştım. Burada ahkam kesen kimler yazdı bir bilsen :) Sadece bilgisi olmayan arkadaşlar için tüm zamanımı harcadım bu filese yoksa biliyorsun Files konusunda seninde bi sıkıntın yok benimde. Burada bişeyler bilmek insanlara bi hava katıyor başkalarına öğretmekten ziyade egolarını tatmin etmeyi seviyor sözüm onlara.

Tekrar söylüyorum şuan internetim yok oyunu açıp sourceyi derledim. Skype ekleyin herhangi bi karşılık beklemeden atayım size mobilim şuanda.
 
Valla tahacim dünden beri kendimi yırtıyorum ipleyen yok. Bende sourceyi derleyip skype adresinden bilgisi olmayan arkadaşlarla paylaştım. Burada ahkam kesen kimler yazdı bir bilsen :) Sadece bilgisi olmayan arkadaşlar için tüm zamanımı harcadım bu filese yoksa biliyorsun Files konusunda seninde bi sıkıntın yok benimde. Burada bişeyler bilmek insanlara bi hava katıyor başkalarına öğretmekten ziyade egolarını tatmin etmeyi seviyor sözüm onlara.

Tekrar söylüyorum şuan internetim yok oyunu açıp sourceyi derledim. Skype ekleyin herhangi bi karşılık beklemeden atayım size mobilim şuanda.

dün ben seninle konuşmuştum sanırım sende uğraşacaktın ben daha yeni geldim eve skype adresini verirmisin bir konuşalım ?
 
Valla tahacim dünden beri kendimi yırtıyorum ipleyen yok. Bende sourceyi derleyip skype adresinden bilgisi olmayan arkadaşlarla paylaştım. Burada ahkam kesen kimler yazdı bir bilsen :) Sadece bilgisi olmayan arkadaşlar için tüm zamanımı harcadım bu filese yoksa biliyorsun Files konusunda seninde bi sıkıntın yok benimde. Burada bişeyler bilmek insanlara bi hava katıyor başkalarına öğretmekten ziyade egolarını tatmin etmeyi seviyor sözüm onlara.

Tekrar söylüyorum şuan internetim yok oyunu açıp sourceyi derledim. Skype ekleyin herhangi bi karşılık beklemeden atayım size mobilim şuanda.

Neden Öğretmiyorlar Şöyle bilgi Vereyim ?

Kimse Kendinden İyisini İstemez.
Kimse Kendisinin Yaptıklarını Basitce Yapılsın İstemez
Bunların Oldugu Tek Ülke :( Malesefki Türkiye İnsanlar Birbirine Yardım Etmiyor. Destek çıkmıyor Halbuki bir Files Yapılsa Ve Paylaşılsa Bu Kötülenir Fakat Gelse Burda Bir Kaç kişi Files Paylaşsa " OO işte süper İşte Aradığım " Gibisinden yorum Alır Halbuki Kötülenen İltifat Alandan Çok daha Hatasız Ve İyidir Ayrıca Alondarka Sesleniyorum Piyasada 40k Değilde 34k Her zaman Daha iyidir. Bunuda Herkes Bilir client + game Bakımından Gayet Temiz Hatasız Fakat görüyoruzki 40k nın Azizliği :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst