OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Pinnacle vs Lannister (ExpLosion)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kadide
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yazılanlardan bunumu anladın sen hacı abi kendi lonca isminide yaz alonekinq ide yaz diyorum ben bunu belirtiyorum yenilgiyi kabullenemesem niye tebrik edeyim pinnacle loncasını sen nasıl algılıyorsan anlamadım tamam bi yanlışlık olabilir biz 11 kişi gördük cemde ona göre girin dedi kural neydi 10 10 adam çogu kişiyi loncadan çıkardı zaten ortaya kadar gelmişiz savaş başlamış yada özelden yazsaydn lannisterin lonca başkanına 1kişi ffazla ona yazsaydın çıksaydı 10 10 ken biz 1 adam fazla sokarsak ozaman konuşsaydın uslubumu bozacak birşey yapmıyorum son mesajım yendiniz sevincinizi yaşayın sorun yok bunda

İyi forumlar

Eyvallah, teşekkürler.
 
Atakları bahane eden arkadaşlar,sizinde ataklarınız vardı haberiniz yokmuş gibi davranmayı kesin ve Lannister veya Explosion sizin kardeş loncanız varsa demek ki bizimde kardeş loncamız varmış yargılamak kimsenin haddi değil ;) 2 tarafında eline sağlık tekrar tebrikler .
 
Dünkü forum mesajlarınızdan sonra pmlere baksaydınızda bugun prim yapmak için explosion! ismini kullanmak yerine direk explosion yazabilseydiniz keşke acizlikten başka bişey göremedim ben şahsen yine tekrarlıyorum herzaman explosion loncasına 25-25 30-30 savaşa beklerim elsiz kıvılcım vuruşunun yasak oldugu bi savaşta sizleri görmek keyif verir kazanan loncayı tebrik ederim..
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst