HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Tek çektiğim fotoğrafı atıcam buraya sonuç 100-95
Her birleşme başarı getirmez :l04:
Son düzenleme:
Güzel Savaşdı Herkezin Eline Sağlık.
Savaşın Sonucunu Ataklar Belirledi Kıvılcım Düzelince Tekrar Atarız Umarım.
Savaşın Sonucunu Ataklar Belirledi Kıvılcım Düzelince Tekrar Atarız Umarım.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Tek çektiğim fotoğrafı atıcam buraya sonuç 100-95
Her birleşme başarı getirmez :l04:
Ulan hem 1938 lonca liderisin kendi loncanıda yazsana birader niye bizi karalamaya çalışıyorsun adam gibi AloneKinq(Ramona) loncası 1938 loncası full karışık girdiniz 1 kişinin el çıkararak toplu kesmesi işinize yaradı sadece bide 10 10 vs demişsiniz 11 kişi giriyorsunuz verdiginiz cevap yakışsız şunu da bahane etme 10 kişi deyp 11 kişi siz oldunuz sonradan lanniester 13 14 kişi oldu
birşeye yorum yapıyorsan kendini koy içine
Pinnacle Tebrikler
Ulan hem 1938 lonca liderisin kendi loncanıda yazsana birader niye bizi karalamaya çalışıyorsun adam gibi AloneKinq(Ramona) loncası 1938 loncası full karışık girdiniz 1 kişinin el çıkararak toplu kesmesi işinize yaradı sadece bide 10 10 vs demişsiniz 11 kişi giriyorsunuz verdiginiz cevap yakışsız şunu da bahane etme 10 kişi deyp 11 kişi siz oldunuz sonradan lanniester 13 14 kişi oldu
birşeye yorum yapıyorsan kendini koy içine
şş sakin ol öncelikle bi adamımız yanlıslıkla girdi biz durmamıza ragmen devam ettniz ilkaya cık dedik cıkıcakken baktık ki sizde adam sokmaya basladınız ama biz 11 de kaldık siz savas boyunca cogaldınız uslubuna dikkat et.
Yenilgiyi bile paylaşamıyorsanız boşa kardeş lonca deme :ka19:
Son düzenleme:
şş sakin ol öncelikle bi adamımız yanlıslıkla girdi biz durmamıza ragmen devam ettniz ilkaya cık dedik cıkıcakken baktık ki sizde adam sokmaya basladınız ama biz 11 de kaldık siz savas boyunca cogaldınız uslubuna dikkat et.
Yenilgiyi bile paylaşamıyorsanız boşa kardeş lonca deme :ka19:
Yazılanlardan bunumu anladın sen hacı abi kendi lonca ismini ve alonekinq loncasınıda pinnaclenin yanına yazabilirdin diyorum ben bunu belirtiyorum yenilgiyi kabullenemesem niye tebrik edeyim pinnacle loncasını sen nasıl algılıyorsan anlamadım tamam bi yanlışlık olabilir biz 11 kişi gördük cemde ona göre girin dedi kural neydi 10 10 adam çogu kişiyi loncadan çıkardı zaten ortaya kadar gelmişiz savaş başlamış yada özelden yazsaydn lannisterin lonca başkanına 1kişi ffazla ona yazsaydın çıksaydı 10 10 ken biz 1 adam fazla sokarsak ozaman konuşsaydın uslubumu bozacak birşey yapmıyorum son mesajım yendiniz sevincinizi yaşayın sorun yok bunda
İyi forumlar
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 22
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 108
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 34
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 46
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 39
