HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Az önceki konu tartışma amacı olan şahıslar yüzünden kapatıldı . Tekrar buraya gelip tartışma çıkarmamalarını ISRARla rica ediyorum !! Tartışmaya çekmeye çalışan olursada hiçbir cevap verilmeyeceğini de bilsinler konu kapatılmaması için .
Her 2 tarafa tebrikler .
''Yıkmaya gücünüz, Yıkıldığımızı görmeye ÖMRÜNÜZ yetmez!!..''
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
tartışma tekrarlanmaz ise sorun yok.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Az önceki konu tartışma amacı olan şahıslar yüzünden kapatıldı . Tekrar buraya gelip tartışma çıkarmamalarını ISRARla rica ediyorum !! Tartışmaya çekmeye çalışan olursada hiçbir cevap verilmeyeceğini de bilsinler konu kapatılmaması için .
Her 2 tarafa tebrikler .
''Yıkmaya gücünüz, Yıkıldığımızı görmeye ÖMRÜNÜZ yetmez!!..''
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Oyun kuralları vardır birde oyunu oynayan oyuncular arası kurallar vardır siz bu kuralları bozdunuz 25 kişilik savaş olcak denildi ve anlaşıldı ondan sonra gelip burda reklam yapıyorsunuz Archea loncası bizim de lonca liderlerimizin kimseyi çağırdığı felan yoktu bunu kim söylediyse gelsin burda kanıtıyla beraber konuşsun. İyi forumlar.
İki tarafa da tebrikler.İki taraf ta iyi savaştı.Baran ''25-25 dediniz'' bahanelerine hiç gerek yok Mevlüte sınırsız oldugu söylendi ki elemanın olsa zaten 30 kişi gelirdin,olmadıgı için Umut loncasından yardım istedin arkadaşım,Cute&Phantoms savaşında da el çıkardınız bahanesini sunmustun.Bazı şeyleri kaldıramıcaksan bu oyunu oynamayacaksın.Siz yenince yok çaylar bizden
,yok tekrarlayalım,yok eglendik,yok şu yok bu,Biz yenince bi laf atmalar bir havlamalar falan yakışmıyor.Pmden Nisa dön artık savaşalım rekabet istiyorum diyen de sendin.Ne oldu rekabetimiz fazla mı geldi ? TEKRAR HATIRLATAYIM ; Bu bir oyun arkadaşlar,bugün siz yenersiniz yarın biz yeneriz diğer gün siz bazen biz böyle devam eder.Baştan fazla tavana uçmaya gerek yok.Saygılı olmayı öğren Baran sonra gel benden rekabet iste.Hadi selametle.:ka19:
Lonca mi tebrik ederim
Forumda Kilitlenmiş Konuların Tekrardan Açılması Yasaktır Forum Kurallarını okuyarak Konu Açınız
http://www.turkmmo.com/resimler-ve-videolar-keith-elym2/3233130-archea-~-explosion.html
Daha önce Tartışmadan Kapanmış Zaten aynı Konu Tekrardan açmak Forum Kurallarına Aykırı iyi akşamlar
@dragonmetin2; @CrazYALkaN; @kenkomako; @kaze37; @bakar52;
http://www.turkmmo.com/resimler-ve-videolar-keith-elym2/3233130-archea-~-explosion.html
Daha önce Tartışmadan Kapanmış Zaten aynı Konu Tekrardan açmak Forum Kurallarına Aykırı iyi akşamlar
@dragonmetin2; @CrazYALkaN; @kenkomako; @kaze37; @bakar52;
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 1K


