mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Archea ~ ExpLosion

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NesqaFe0
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 66
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!






Az önceki konu tartışma amacı olan şahıslar yüzünden kapatıldı . Tekrar buraya gelip tartışma çıkarmamalarını ISRARla rica ediyorum !! Tartışmaya çekmeye çalışan olursada hiçbir cevap verilmeyeceğini de bilsinler konu kapatılmaması için .
Her 2 tarafa tebrikler .

''Yıkmaya gücünüz, Yıkıldığımızı görmeye
ÖMRÜNÜZ yetmez!!..''
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.


Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Az önceki konu tartışma amacı olan şahıslar yüzünden kapatıldı . Tekrar buraya gelip tartışma çıkarmamalarını ISRARla rica ediyorum !! Tartışmaya çekmeye çalışan olursada hiçbir cevap verilmeyeceğini de bilsinler konu kapatılmaması için .
Her 2 tarafa tebrikler .

''Yıkmaya gücünüz, Yıkıldığımızı görmeye
ÖMRÜNÜZ yetmez!!..''



Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Oyun kuralları vardır birde oyunu oynayan oyuncular arası kurallar vardır siz bu kuralları bozdunuz 25 kişilik savaş olcak denildi ve anlaşıldı ondan sonra gelip burda reklam yapıyorsunuz Archea loncası bizim de lonca liderlerimizin kimseyi çağırdığı felan yoktu bunu kim söylediyse gelsin burda kanıtıyla beraber konuşsun. İyi forumlar.
İki tarafa da tebrikler.İki taraf ta iyi savaştı.Baran ''25-25 dediniz'' bahanelerine hiç gerek yok Mevlüte sınırsız oldugu söylendi ki elemanın olsa zaten 30 kişi gelirdin,olmadıgı için Umut loncasından yardım istedin arkadaşım,Cute&Phantoms savaşında da el çıkardınız bahanesini sunmustun.Bazı şeyleri kaldıramıcaksan bu oyunu oynamayacaksın.Siz yenince yok çaylar bizden
,yok tekrarlayalım,yok eglendik,yok şu yok bu,Biz yenince bi laf atmalar bir havlamalar falan yakışmıyor.Pmden Nisa dön artık savaşalım rekabet istiyorum diyen de sendin.Ne oldu rekabetimiz fazla mı geldi ? TEKRAR HATIRLATAYIM ; Bu bir oyun arkadaşlar,bugün siz yenersiniz yarın biz yeneriz diğer gün siz bazen biz böyle devam eder.Baştan fazla tavana uçmaya gerek yok.Saygılı olmayı öğren Baran sonra gel benden rekabet iste.Hadi selametle.:ka19:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst