mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Archea ~ ExpLosion

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NesqaFe0
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 66
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
İki tarafa da tebrikler.İki taraf ta iyi savaştı.Baran ''25-25 dediniz'' bahanelerine hiç gerek yok Mevlüte sınırsız oldugu söylendi ki elemanın olsa zaten 30 kişi gelirdin,olmadıgı için Umut loncasından yardım istedin arkadaşım,Cute&Phantoms savaşında da el çıkardınız bahanesini sunmustun.Bazı şeyleri kaldıramıcaksan bu oyunu oynamayacaksın.Siz yenince yok çaylar bizden
,yok tekrarlayalım,yok eglendik,yok şu yok bu,Biz yenince bi laf atmalar bir havlamalar falan yakışmıyor.Pmden Nisa dön artık savaşalım rekabet istiyorum diyen de sendin.Ne oldu rekabetimiz fazla mı geldi ? TEKRAR HATIRLATAYIM ; Bu bir oyun arkadaşlar,bugün siz yenersiniz yarın biz yeneriz diğer gün siz bazen biz böyle devam eder.Baştan fazla tavana uçmaya gerek yok.Saygılı olmayı öğren Baran sonra gel benden rekabet iste.Hadi selametle.:ka19:
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst