HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Konuyu kirtletme bi oyun için nasıl bu kadar yalan söylüyebiliyorsunuz pes doğrusu 10-0 rezil olan kim çok belli
:m08:Bencede rezil olan çok belli oluyor ben kesildim 10-0 kaçmadan delikanlıca durdum sonuna kadar senin gibi vs bitmeden kaçmadım aslanım
Halilmisin nesin anlamam ama rezil olan burda sensin bence. senin 10-0 kesildiğin birini kesebilecegini iddaa etmen bile saçma . Burda kaçtın falan diye saçmalama
Halilmisin nesin anlamam ama rezil olan burda sensin bence. senin 10-0 kesildiğin birini kesebilecegini iddaa etmen bile saçma . Burda kaçtın falan diye saçmalama
Adamım olayları bil öyle gel arena vs atmam dedi ben arena atalım dedim sonra yok dedi çöl geçtik kaskım eksik oldugu için kesti sonradan arenaya geçtik keseceğini sandı heralde 4-1 kesilirken vsnin bitmesine 1 el kala modemi resetleyerek oyundan çıktı rezil olan o oyunu öğren gel ayık biraz

alpi kes kafamı kesiyim ğğğ
Hala diyorum gelsin arenada kesiyim bu kadar basit bi olay ayrıca yan hesap açıp kendini övmesin bana yeter ahaha

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 72
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 606
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 80
