HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Gel birdaha bi son atalım Varmısın ? Bu arada 3-3 vsye hala cevap gelmedi ?
hmm... ok . Ama biz sonuncuya bakıyoruz canım ya yapcak bişi yok :s :m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08:
+en azından sizin gibi küfür de etmiyoruz hadi yol al şimdi konuyu tartışmaya çevirip kapattırma amacına geçme .
DEDİĞİM GİBİ SON VS SON KESEN ORTADA . GERİSİ ENTERESE ETMEZ 10.2 DEĞİL 100.0 OLSA BİLE BU KADAR BASİT .
Çarpı işareti sağ üstte.
Bir kere Kestim Diyerek Kendini Tadmin Etme Çabalarındasın Belli Bunu Daha iyi Yapabilceğin Sitelerde Var Tadmin Etme Konusunda Abisi Yönlendirebiliriz

Konu Açık kalsa Ne olur kapalı kalsa Ne olur Ben Ona Bakmam 1 Kesilmişim 4 Kesmişim Ona Bakarım Son ws Bakıosan Son Diye Birşey Var mı ? Oyun hala devam eDiyor Atarız Gene ws Skntımı ? Ha Sen Tekrar Kesemiceğini Bildiğin için Atmassn Bunuda kendince kestiğimi kesmem Die Yorumlarsın Hadi Abisi kendinle çelişme Bana

Ely1 oyuncularının her zamanki hali
10 kere yenilir 1 kere yener son vs buydu bitmiştir der . Ama şöle bi laf vardır mronarr .. yenen adam her zaman yener degilmi ? Bak benle daha atmadın akşam çölün ortasında hazır ol enerjnide al bekle beni. Bde bnle at bakaym bizde yendiklermzle atmıcaz dha
vs atıyorsunuz yenince laf yok yenilince bug yapmışlar deyip iftira atıyorsunuz hepiniz sadece sende degil kanıtıda var bunların onlar kendilerini biliyor. Akşam 8 9 gibi hazır ol mronar çölde bide beni yen bakm nasıl yeniyosun göreyim istersen türkay eşligindede atabiliriz bug diyorsunuz ya hani 
10 kere yenilir 1 kere yener son vs buydu bitmiştir der . Ama şöle bi laf vardır mronarr .. yenen adam her zaman yener degilmi ? Bak benle daha atmadın akşam çölün ortasında hazır ol enerjnide al bekle beni. Bde bnle at bakaym bizde yendiklermzle atmıcaz dha
vs atıyorsunuz yenince laf yok yenilince bug yapmışlar deyip iftira atıyorsunuz hepiniz sadece sende degil kanıtıda var bunların onlar kendilerini biliyor. Akşam 8 9 gibi hazır ol mronar çölde bide beni yen bakm nasıl yeniyosun göreyim istersen türkay eşligindede atabiliriz bug diyorsunuz ya hani 
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 306
