mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

- NetMarLis.Com - Nasıl Bilirsiniz ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TheAlacaLie
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 48
  • Görüntüleme Görüntüleme 10K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Hem Ucuz Hem Kaliteli Bence Tercih Etmelisin
 
Ramdan çalma gibi bi durum sözkonusu olabilirmi ? Hakkınızda böyle bir söylenti duydum. Mesela suandaki kampanyaniz var 3 gb 3 aylik 100 tl. 3gb degilde daha az ram de acip satiyormussunuz. Makinelerinizde lag cok oluyormus. Duyduklarım bunlar. Eger bana guzel bi cevap verebilirseniz sizden alisveris yapmak istiyorum.
 
Ramdan çalma gibi bi durum sözkonusu olabilirmi ? Hakkınızda böyle bir söylenti duydum. Mesela suandaki kampanyaniz var 3 gb 3 aylik 100 tl. 3gb degilde daha az ram de acip satiyormussunuz. Makinelerinizde lag cok oluyormus. Duyduklarım bunlar. Eger bana guzel bi cevap verebilirseniz sizden alisveris yapmak istiyorum.

6 gblık makineye 100 oyuncu anca sokmak istiyorsan netmarlisten alabilirsin :) Makineleri tam bir hurda diyebilirim. En Son 2 Ay Önce yeni makineler geliyordu hala gelicek :)
 
Ramdan çalma gibi bi durum sözkonusu olabilirmi ? Hakkınızda böyle bir söylenti duydum. Mesela suandaki kampanyaniz var 3 gb 3 aylik 100 tl. 3gb degilde daha az ram de acip satiyormussunuz. Makinelerinizde lag cok oluyormus. Duyduklarım bunlar. Eger bana guzel bi cevap verebilirseniz sizden alisveris yapmak istiyorum.

Ramdan Çalma gibi söz konusu bile olamaz güvenilirdir.
 
Ramdan çalma gibi bi durum sözkonusu olabilirmi ? Hakkınızda böyle bir söylenti duydum. Mesela suandaki kampanyaniz var 3 gb 3 aylik 100 tl. 3gb degilde daha az ram de acip satiyormussunuz. Makinelerinizde lag cok oluyormus. Duyduklarım bunlar. Eger bana guzel bi cevap verebilirseniz sizden alisveris yapmak istiyorum.


Mevcut kampanya zaten yeni çıktı. Ayrıca bu bir inşaat değilki. Çimentodan çalıp ver , kumdan çalıp ver. Lütfen daha mantıklı yazılarla yorum yapalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst