HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ancak kaşıntısı olan birisi böyle yapar bunun başka açıklaması yok![]()
Maybe :m29:
Olum adamı savunmak zorunda mısınız ? ne zaman bir şey konuşulsa hemen avukatlığa başlıyorsunuz. Tamam herifin zekası yok kendini savunamıyorda siz niye atlıyorsunuz? Kaç zamandır buradayım hangi arkadaşım beni savunmaya çalışmış?
Kaç ay önce bırakmış hala teksas filan diye konular açmasındaki amaç ne yani madem bıraktın çeker gidersin daha burada reklam yapmaya gerek yok. Tabii sizin hoşunuza gidebilir ancak benim hoşuma gitmiyor, bıraktın diyorsa daha girmesinler şuraya yalaka adamları başımıza çıkardınız zaten.
Kimsenin kimseye yalaklandığı falan yok kardeşim. Seni savunan arkadaşın olmaz çünkü sürekli şu tarz tartışmalara girme çabasında olan kişi sen olduğun için. Adam TEKSAS Loncası hakkında konu tabii ki de açabilir buna hiçbirinizin karışma hakkı yok. Oyunu bırakmış olması bizimle veya lonca ile iletişimini kestiği anlamına gelmez, kendisi hala bizden biri.
O açıdan savunuyorsunuz ediyorsunuz ayaklarını bir kenara bırakalım da senin mevzu muhabbetin ne ona bi gelelim bence. Şahsen ben orada başkalarını kızdıracak veya gıcıklık verecek birşey göremiyorum ( konuda ). Sana hangi resim battı da bu şekilde bir tavır sergiledin anlamış değilim. Sürekli aynı şeyi yapıyorsun ve aldığın tepki hoşuna gitmiyor. Bu da haliyle muhabbeti don lastiği gibi uzatmana sebebiyet veriyor. Senin celal ile aranda bir sorun varsa bu sorunlar dile getirildiği sürece bu şekilde bir tutum sergile, durduk yere her konuda tersleyerek değil.
Haklı veya haksız bu adam bizden biri kimsenin gelip sebepsiz yere laf etmesine göz yumacak değiliz. Sen bunu ister avukatlık olarak algıla istersen yalakalık ama bizde ortam böyle.
Son düzenleme:
Hahahahaha nasil zoruna mi gitti? Kuyruğun mu sizladi. Yoksa olmayan beynin eror mu verdi ? Çarımı satmisim oyunla ilgim yok ne gibi bi yalakalik olabilir bu? İste zekan bu kadar senin. Her konuya da böyle köpek gibi havlayıp tadını kaçırma :ka19:ancak yalaka olanlarda yine birilerine yaranmak için burada havlar
Ayrıca bu serverde kimse beni kaşıyamamıştır, ben genelini kaşıdığımdan senin gibi yalakalar türedi başımıza![]()
Son düzenleme:
Kimsenin kimseye yalaklandığı falan yok kardeşim. Seni savunan arkadaşın olmaz çünkü sürekli şu tarz tartışmalara girme çabasında olan kişi sen olduğun için. Adam TEKSAS Loncası hakkında konu tabii ki de açabilir buna hiçbirinizin karışma hakkı yok. Oyunu bırakmış olması bizimle veya lonca ile iletişimini kestiği anlamına gelmez, kendisi hala bizden biri.
O açıdan savunuyorsunuz ediyorsunuz ayaklarını bir kenara bırakalım da senin mevzu muhabbetin ne ona bi gelelim bence. Şahsen ben orada başkalarını kızdıracak veya gıcıklık verecek birşey göremiyorum ( konuda ). Sana hangi resim battı da bu şekilde bir tavır sergiledin anlamış değilim. Sürekli aynı şeyi yapıyorsun ve aldığın tepki hoşuna gitmiyor. Bu da haliyle muhabbeti don lastiği gibi uzatmana sebebiyet veriyor. Senin celal ile aranda bir sorun varsa bu sorunlar dile getirildiği sürece bu şekilde bir tutum sergile, durduk yere her konuda tersleyerek değil.
Haklı veya haksız bu adam bizden biri kimsenin gelip sebepsiz yere laf etmesine göz yumacak değiliz. Sen bunu ister avukatlık olarak algıla istersen yalakalık ama bizde ortam böyle.
sizdeki ortamı niyazi çok iyi bir şekilde belli etti zaten. Benimle sorunu olan adama istediğim her yerde laf atar istediğimide derim, kendini savunamayan aciz kedi yavrularını savunarak başımıza aslan parçası yapma huyunuzu bırakın. teksasa giren adam hemen havalanmaya başlıyordu hala aynı tantana biz kimin nereden, nasıl, hangi şartlardan geldiğini biliyoruz. siz bu savunma politikanızı bir tarafa bırakın arkadaşınızın ezilmesine göz yumamıyorsunuz o sebepten konuşuyoruz diye bilirsin. zaten ben nereye yorum atsam yorum attığım adam dışında kim var ise bir şeyler saçmalayıp konuşmaya başlıyor, herkesin konuşma sebebi ayrı ama senin konuşma sebebini anlamadım burak hadi diğerlerinin kuyruk acısı var senin sorunun ne?

Hahahahaha nasil zoruna mi gitti? Kuyruğun mu sizladi. Yoksa olmayan beynin eror mu verdi ? Çarımı satmisim oyunla ilgim yok ne gibi bi yalakalik olabilir bu? İste zekan bu kadar senin. Her konuya da böyle köpek gibi havlayıp tadını kaçırma :ka19:
ne charın vardı ki sattın
42 lvl zırhla dolaşan, skypede havlayan bir itten farkı olmayan bir adamsın senin gibi maşaları muhatap almam bilr hata ama haddinizi bildirdim hala konuşabiliyorsun neyseki senin gibilerin başını küçükken ezdim 
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 23
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 27
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 25
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 15
