OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Eski günlerden TEKSAS...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TufaaN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 45
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

sizdeki ortamı niyazi çok iyi bir şekilde belli etti zaten. Benimle sorunu olan adama istediğim her yerde laf atar istediğimide derim, kendini savunamayan aciz kedi yavrularını savunarak başımıza aslan parçası yapma huyunuzu bırakın. teksasa giren adam hemen havalanmaya başlıyordu hala aynı tantana biz kimin nereden, nasıl, hangi şartlardan geldiğini biliyoruz. siz bu savunma politikanızı bir tarafa bırakın arkadaşınızın ezilmesine göz yumamıyorsunuz o sebepten konuşuyoruz diye bilirsin. zaten ben nereye yorum atsam yorum attığım adam dışında kim var ise bir şeyler saçmalayıp konuşmaya başlıyor, herkesin konuşma sebebi ayrı ama senin konuşma sebebini anlamadım burak hadi diğerlerinin kuyruk acısı var senin sorunun ne? :D


Benim sorunum senin alakasız yerlere alakasız yorumlar atıyor olman. Herkesin ortamı kendine, eski mevzuları açıp sayfalarca boş yere tartışmaya gerek yok. Yapılan şeyler karşılıksız kalmaz. Bizler savaş zamanında karşı tarafın niyet ve hareketlerine göre hareket ettik, sen bunu ister kötü ister iyi anla.

Konumuz bu olmadığı için oralara pek fazla değinmek istemiyorum Cem. Sen bu adam hakkında istediğim her yerde laf atar istediğimi de derim diyorsan bende aynı şekilde karşılığını veririm. Kendini savunamıyor diye bir şey yok, yorumları ben gördüm ben gerekli cevabı veriyorum. Ve senin huyundur ki bir önceki yorumumda da bahsettim don lastiğini bırakmıyorsun, gittiği yere kadar çekiyorsun. Bence daha fazla uzatmayalım. Çünkü mevzu uzadıkça ben biliyorum senin huyunu konu TEKSAS'ın kuruluşuna kadar gider.
 
ne charın vardı ki sattın :D :D :D 42 lvl zırhla dolaşan, skypede havlayan bir itten farkı olmayan bir adamsın senin gibi maşaları muhatap almam bilr hata ama haddinizi bildirdim hala konuşabiliyorsun neyseki senin gibilerin başını küçükken ezdim :D

Alan kişi iyi biliyor nasil çarin olduğunu sen hic canını sikma ;)
Skype de de nasil lol olup gittigini ordaki kisiler cok ta iyi biliyor. Parani verip susturacaktik :D Senin haddini o gün biz bildirdik zaten böyle boş laflar ile gelme bana evlat. Senin başında öyle bir ezilecek ki bak bakalım birdaha forum da konulara yorum atabiliyomusun :)
 


Benim sorunum senin alakasız yerlere alakasız yorumlar atıyor olman. Herkesin ortamı kendine, eski mevzuları açıp sayfalarca boş yere tartışmaya gerek yok. Yapılan şeyler karşılıksız kalmaz. Bizler savaş zamanında karşı tarafın niyet ve hareketlerine göre hareket ettik, sen bunu ister kötü ister iyi anla.

Konumuz bu olmadığı için oralara pek fazla değinmek istemiyorum Cem. Sen bu adam hakkında istediğim her yerde laf atar istediğimi de derim diyorsan bende aynı şekilde karşılığını veririm. Kendini savunamıyor diye bir şey yok, yorumları ben gördüm ben gerekli cevabı veriyorum. Ve senin huyundur ki bir önceki yorumumda da bahsettim don lastiğini bırakmıyorsun, gittiği yere kadar çekiyorsun. Bence daha fazla uzatmayalım. Çünkü mevzu uzadıkça ben biliyorum senin huyunu konu TEKSAS'ın kuruluşuna kadar gider.

Don lastiği gibi uzatmayi mahelle karıları yaparlar cem de onlardan birisi hoş görmek gerek tutturmuş kuyruk acısı yalaka vs vs .. boş bir insan olduğu için işsiz de olduğu için havlar da havlar hoş gör yapicak bişey yok bu ite :o
 
Don lastiği gibi uzatmayi mahelle karıları yaparlar cem de onlardan birisi hoş görmek gerek tutturmuş kuyruk acısı yalaka vs vs .. boş bir insan olduğu için işsiz de olduğu için havlar da havlar hoş gör yapicak bişey yok bu ite :o

Charımı satın alıp benden kurtulmayı planlayan acizler ordususunuz, artık 2000 lirayıda lonca olarak mı toplardınız bilmemde bizde ite köpeğe item satışı olmaz. Ayrıca bu konunun seninle uzaktan yakından alakası yok. Burak benim reelde bile görüştüğüm arkadaşımdır o loncasındaki sığıntıyı savunsunda sana ne oluyor ki yırtık dondan fırlar gibi atlıyorsun? Yağdanlık gibi bir şeysin sen herkese yağcılık yap belki birileri seni adamdan sayar.
 
Yavrum bak gördüğün gibi sevenin sayanın yok işin gücün insanlara hakaret etmek, kavga etmek. Dahada uzatma terbiyesizlik yapmayı @ZORTOFINO
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst