HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
SAYIN TÜRKAY BU ELİY 1 ELY 2 BİRLEŞMESİ OYUNU TAMAMEN BOZDU ORANALR 30 DU 15 YPTINIZ ALTTAN ALDIK DUZELTTIK EDITLERIMI ŞİMDİ ELY 2 DEKI OYUNCULAR GELDI BIZIM OYUNDA OKADAR EMEK VERIP ALDIGIMIZ 500 ILE 1000T ARASINDAKI EDTLERIMIZIN FIYATLARI BAYA DUSTU VE ELY 1 DE OLMAYAN EDITLER ELY2 DEN GLEDI VE ONALRIN EDTLRI PAHALANDI EL2 DE ADAMA SATAMADIGI 15 20T LIK EDITI OYUNDA 300 400T DIYOR BIZIM 400 500 T LIK EDTLER OLUYOR 100T ÇOK SAÇMALAŞTIRDINIZ OYUNU SIZ OYUNU BOZUYORSUNUZ BIZ DUZLETIYORUZ BIDAHA BOZUORSUNUZ BUNA BI ÇÖZÜM OYUNA GELEN EDTLERE Bİ ÇÖZÜM PİYASAYI TAMAMEN BOZDU ŞİMDİ EDİT SATAMIYORUZ ONCEDEN EDT ALR SATRDIK ŞİMDİ EDİT İBLE SATMAIOM BUTUN EDTLER ELIMZDE KALDI TEK BENIM DEIL TUM ELY1 OYUNCULARI ICIN BU SIKINTI VAR OYUNUN TADI KALMADI İCE BOZDUNUZ OYUNU ÇOK SAÇMA İŞLER YAPIYORSUNUZ BARİ BÖLE BİŞİ YAPTINIZ YENI BIR BAN AFFIDA YAPIN OYUNDA OYUNCU SAYISI DAHADA ARTSIN EN AZINDAN EPİLOGUE İ AZCIK ANDIRIR AMA SU PROBLEME Bİ ÇÖZÜM BULUN LÜTFN 















Ben ely2 den ely1 e gittim sende başka bunu dert eden kimse görmedim yeminle.Asıl biz zor duruma düştük savları düzmeden girdik ora adamlar tek atıyor 

Nasil sİz zora gİrİyorsunuz yaa sİzİn ely2 olan edtler ely1 de yok ely1 geldi o edtler simdi 300 500t dİonuz bİzİm pİyasamizi bozdunuz edt satamiyoruz bİzİm 800 500t lik edlteirmiz fİyatlari dÜŞtÜ neyİm kafasini yaŞionuz anlamiyorm sizin İŞİnİze gelİyor ely2 de 15 20t lik edtlere 150 200t dİonuz
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 24
- Görüntüleme
- 4K
