mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Bu ne saÇmaliktir yaa

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByDoqix969
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 797

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

TÜrkay bey oyunu bozdunuz İlk 30 du efsunalr 15 yptiniz bozdunuz duzeltene kadar ugrastik bİda bozdunuz duzletik Şİmdİ oyunda 700 800t para verip aldigimiz edtler oldu 50 100t bu ne saÇmaliktir oyun savunma edt gelmesİ hangİ akla dayanarak yaptiniz bari krter savunma geleydi sadece k.b.Ç ne alaka bİzİm onca emeklerimize yazik dielmi yaa oyuna okadar emek gÖsterdik ona emeklerim bİr Çirpida ÇÖpe gİttİ yazik gunah bee onca kİŞİyle kaafa buluonuz resmen paraniz bitti heralde para kazanmak İÇİn bÖle yptiniz sanirim bu ne yaa bİ ÇÖzÜm bulunursa İİ olucak
 
Beğenmiyorsan uza bilader bu oyundan. Sürekli konu açıp boş laf yapıcağına bırak oyunu. İşine gelmiyen arkadasını döner gider. Benimde 6 bin T zararım var sesim çıkıyormu ? Bizim çıkmıyorsa seninde çıkmıcak bu kadar basit. !!
 
Beğenmiyorsan uza bilader bu oyundan. Sürekli konu açıp boş laf yapıcağına bırak oyunu. İşine gelmiyen arkadasını döner gider. Benimde 6 bin T zararım var sesim çıkıyormu ? Bizim çıkmıyorsa seninde çıkmıcak bu kadar basit. !!
öncelıke duşunce özgurluğu var burda herkes konu açıp istedığını yazabılır ne senden nede başkasından ızın almaya gerek yok burası forum herkes derdını dıle getırmek için yapılmış uslubuna gelınce gercekten çok bencıl 1 uslub kulanmışsınız arkadaşa bende katılıyorum elbete herkesın zararı olmuştur ama tabıkı benımde burda arkadaş derdını dıle getıtmıs destekleyeceğıne tam tersıneı yapmışın desteklemeye bılırsın ama uslubun nahoş 1 durum oyununa gelınce oynun çok değişmış tamamen oyuncuların madı durumuna dayandırmaya çalışıyorlar bu konuda 1 bırımıze dsetek omamış lazım dıye duşunuyorum
 
Beğenmiyorsan uza bilader bu oyundan. Sürekli konu açıp boş laf yapıcağına bırak oyunu. İşine gelmiyen arkadasını döner gider. Benimde 6 bin T zararım var sesim çıkıyormu ? Bizim çıkmıyorsa seninde çıkmıcak bu kadar basit. !!

Burada herkes iyilik güzellik sevgi konuşmak için gelmedi . İnsanların şikayetleri de olucak biraz hoş görülü karşılaman gerek .
 
öncelıke duşunce özgurluğu var burda herkes konu açıp istedığını yazabılır ne senden nede başkasından ızın almaya gerek yok burası forum herkes derdını dıle getırmek için yapılmış uslubuna gelınce gercekten çok bencıl 1 uslub kulanmışsınız arkadaşa bende katılıyorum elbete herkesın zararı olmuştur ama tabıkı benımde burda arkadaş derdını dıle getıtmıs destekleyeceğıne tam tersıneı yapmışın desteklemeye bılırsın ama uslubun nahoş 1 durum oyununa gelınce oynun çok değişmış tamamen oyuncuların madı durumuna dayandırmaya çalışıyorlar bu konuda 1 bırımıze dsetek omamış lazım dıye duşunuyorum

Madem düşünce özgürlüğünden bahsediyorsun bana, Benimde düşüncem bu aga kimse karışamaz. Oynamak istemiyen arkasını dönüp gitsin kimse zorla oynatmıyor bu oyunu kimseye.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst