mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Bu ne saÇmaliktir yaa

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByDoqix969
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 797
eğer senin sesin çıkmıyorsa ya korkaksın yada önüne gelen her zarar aldıgın olayda bu tepkiyi verirsin burdakilerin çoğunun yaşı 18 den küçük olmasına rağmen birleşmeye tepki veriyorsa o adam ileride de hakkını kimse de bırakmaz herkesin düşüncesi farklıdır birisi düşüncesini söylediğinde onu böyle terslemek haddine mi?

Benim korkum olsaydı bu kadar yorum atmazdım be gülüm :) O -18 lerden biride sensin galiba atarlanıyorsun bu kadar.
:m08: İster terslerim ister yorum atarım kimse bana bunun hesabını soramaz dostum. Soran olursa da cevabını alır uzar gider. :l04:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst